Ebelin,

Ebelin Makyaj Süngeri

07:29:00 aylin 6 Comments




Fondöteni fırçayla bir türlü eşit dağıtmıyordum. O yüzden elimle yüzüme sürüyorum (ki yüzüme dokunmaktan hiç hoşlanmıyorum aslında) sonra geçen sene hayatımıza giren ve çoğumuzun fondöten rutinini doğal bir bitirişle sağlayan makyaj süngerleri çıktı . Yaşasın makyaj süngerleri! Her ne kadar henüz bir “beauty blender”ı deneyimleme fırsatım olmasa da, geçen almanya seyahatinden annemin getirdiği ebelin make up ei dan bahsedebilirim size. Çoğu sayfada beauty blender’ın dub’u olarak gösterilen bu makyaj süngerini ben de çok beğendim.



Fiyatı 2.45 € olan bu sünger hakkında yorumlarımı belirtmek istiyorum, resimde gördüğünüz gibi ıslak hali ve kuru hali arasında o kadar büyük fark var ki, ve ben makyaj süngerlerin geniş olanı kullanmayı daha çok sevdiğimden bu özelliğini beğendim ( her ne kadar garip bir şekilde benimkisi tekrardan o kabına sığacak kadar küçülemediyse de ) . Bu sünger suyu çok güzel çekiyor ve haliyle  güzel şişip büyüdüğü için kullanım sonrasında yıkaması da daha kolay oluyor, fazla küçük ve sıkı süngerlerin yıkaması sıkıntı olduğundan hijenik bulmuyorum pek.  Sünger elastik bir yapıya sahip yani sıktırdığımızda hemen kendi şeklini geri alıyor ve bazı diğer süngerlere göre hemen delinmiyor ya da şekli bozulmyor.



Geniş tarafı ile fondötenimizi tampon hareketlerle yüzümüze dağıtıyoruz, diğer taraftaki sivri ucu ile de daha ince yerlerimize kapatıcımızı ya da fondötenimizi uyguluyoruz ( örneğin göz çevresi, burun kenarı gibi) . Uygulaması çok doğal geldi bana, yani biraz daha sıvı fondötenleri azıcık çekiyor olsa da, daha kremsi fondöteni fazlaçekmiyor, yani bazı fırçalardaki gibi gereksiz fazla yere kullanmak zorunda kalmıyorsunuz bence.






Bu süngerde en sevdiğim özelliği gerçekten doğal duruşu, o kadar güzel yedirebiliyorsunuz ki cildinize, hem de fondöten fırçasında arada kalan o fırça izleri kalmıyor. Eğer fondöteninizi fırçayla uygulamayı daha çok seviyorsanız, ve fazla kullandığınızı ya da eşit dağıtamadığınızı düşünüyorsanız da bu süngeri “bitiş uygulaması” için kullanabilir ve yüzünüze uyguladıklarınızı eşit şekilde dağıtabilirsiniz.

Yani bu tatlı pempiş süngeri ben pek bi sevdim, bakalım uzun vadede de menun kalacakmıyım yoksa daha çok hoşuma giden bir şeyler bulurmuyum.
Siz kullandınız mı sizin yorumlarınızı da alayım J

You Might Also Like

6 yorum:

  1. bende fırçayla fondöten uygulamayı asla beceremeyenlerdenim. bunu denemek isterim fiyatı da uygunmuş nereden aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çoğumuzun derdi aynı :) Bunu annem almanyadan gelirken getirmişti, sanırım DM mağazalarında var, eğer almanyadan gelecek tanıdığınız varsa kolaylıkla temin edebilir size .

      Sil
  2. Bloğunuzu çok begendim:-)ben de Türkçe öğretmeniyim:-)senin gibi yeni başladım bende blog yazmaya :-)seni takip listesine ekliyorum beni takip edersen çok sevinirim canım görüşmek üzere:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi begendim:-)çok güzel şeyler paylaşmışsınz:-) takip listeme ekliyorum sizi beni takip ederseniz çok sevinirim:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Geliyorum hemen tabii ki :)

      Sil
  4. Merhabalar :) Geliyorum ben de :)

    YanıtlaSil