isana Saç Spreyi ( Ekstra Kuvetli) Rossmann

17:26:00 aylin 0 Comments


Merhaba arkadaşlar. Size sadece öneri niteliğinde bir saç spreyinden bahsetmek istiyorum : Rossmann'dan kolaylıkla temin edebileceğiniz isana Saç Sprey. Elbettte bu saç spreyin büyükleri de var ama ben seyahat boyu olanını almayı tercih ettim.

Isana Saç Spreyinin seyahat boyu olan versiyonu yanlış hatırlamıyorsam 5Tl idi.Sadece bir iki defa saç spreye ihtiyacınız olacaksa yani devamlı kullanmayacaksanız 15-20 lira alıp evde bir kenarda sürüneceğine ufak boyu almak mantıklı geldi bana. Hem daha az yer kaplayacak hem de gereksiz yere daha fazla para harcamış olmayacaksınız.

.
Eğer ki sık sık saç spreyi kullanan biri iseniz Isana'nın seyahat boyu saç spreyini almanız yine mantıklı. Sonuçta çantanıza atın gitsin. Tatile giderken saç düzleştiricisinden fön makinesine kadar değişik şeyleri kendimize yük ediyorsak bari saç spreyimiz boşuna fazladan yer kaplamasın :)


Ben çok sık saç spreyi kullanmıyorum yinede arada ihtiyaç duyuyorum. Bebek saçlarım çok fazla ve atkuyruğu yaptığım zaman başımın üstünde tiftik tiftik oluyor. Sanki kafamda ayrı bir kabarıklık varmış gibi durması beni aşırı rahatsız ediyor ( özellikle saçımı düzleştirip topladığım zamanlarda). Bu nedenle saçıma istediğim şekli verdikten sonra fön fırçasına benzeyen bol kıllı taraklı bir fırçaya biraz ürün sıkıp saçımın kabaran yerlerini yatırarak tarıyorum. Çok fazla saç spreyi deneyimim olmadığı için kıyaslama yapamaycağım ama en azından böyle taş gibi semsert ya da yapış yapış bir görüntü olmadığını söyleyebilirim. Yani benim kullandığım amaç doğrultusunda ihtiyacım olanı uygun bir fiyat ile karşıladığı için bence iyi.

isana Saç Spreyi ortalama yarım gün falan dayanıyor sonra yavaş yavaş dağılmaya başlıyor. Ama 3-4 saatlik bir düğününüz,mezuniyetiniz var ise gayet yeterli olabiliyor. Sanki 24 saat saçımızda spreyle mi gezicez :)

isana Saç Spreyini ya da herhangi başka bir saç spreyi kullandıktan sonra saçınızı yıkamayı ihmal etmeyin. Bu saç spreyi saçtan çok kolay çıkıyor bi şampuanlama bile yetiyor.

Son olarak da bu saç spreyi içerisinde besleyici vitamin ve UV filtresi içerdiğini söylüyor. Ama tabi bir kaç saat saçta duran bir maddenin saçı besleyip çok iyi geleceğine pek inanmıyor olsam da, belki diğer spreylere göre bir tık daha iyidir bu yönüyle.

Siz isana Saç Spreyi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bize önerebileceğiniz başka saç spreyleri var mı?

You Might Also Like

0 yorum: