cilt bakımı,

Neutrogena Hydro Boost Water Gel Yorumu

05:04:00 aylin 0 Comments

Neutrogena Hydro Boost Water Gel nedir? Neutrogena Hydro Boost Water Gel ne işe yara? Neutrogena Hydro Boost Water Gel kullanıcı yorumları. Neutrogena Hydro Boost Water Gel blog yorumu.

Biz Kadınlar genellikle sadece kışın ciltlerimizi nemlendiriyor, yazları da ciltlerimizin neme ihtiyacının olduğunu unutuyoruz. Özellikle benim gibi yağlı ya da karma cilt sahibi kadınlar kendilerine uygun nemlendirici bulmakta zorlanıyor. Çoğu nemlendirici yağ bazlı olduğu için zaten yağlı olan ciltlerimizin iyice yağlanmasına, parlamasına hatta en kötüsü cildimizde sivilce oluşmasına neden oluyor. İşte tam burada yağ bazlı değil de su bazlı nemlendirici kremler imdadımıza yetişiyor. Bu nemlendiricilerden biri de benim çok severek kullandığım Neutrogena Hydro Boost Water Gel .




Neutrogena Hydro Boost Water Gel bana göre kesinlikle günlük kullanıma uygun.Kesinlikle cildimi çok güzel nemlendirdiğini ve kremi uyguladıktan sonra cildimin yumşacık hissettiğini söyleyebilirim. Cildime sürer sürmez hemen emiliyor hatta ellerim çok kuru olduğu için biraz ellerime de sürüyorum ellerimin bile yumşacık olduğunu ve kuruluktan oluşan kırışıklığının anında azaldığını belirmtem gerekiyor. 

Makyajın altına çok iyi bir şekilde baz oluşturuyor. Özellikle sadece pudra sürdüğüm ya da mat görünüm veren fondöten uyguladığımda cildimde pul pul dökülmeler oluyordu ama Neutrogena Hydro Boost Water Geli kullandığım zaman öyle kötü bir görüntü oluşmuyor.

Problemli bir cildim olduğu için yağsız nemlendirici kullanmayı tercih ediyorum ve gerçekten türkiyede şimdilik bulabildiğim en iyi yağsız nemlendiriclerden biri Neutrogena Hydro Boost Water Gel. Kokusu çok güzel, çok iyi nemlendiriyor, anında emiliyor, sivilce oluşumuna neden olmadı gün boyu yumşacık bir his bırakıyor ve çok güzel makyaj bazı işlevi görüyor. daha ne olsun?



Peki her güzelin kusuru, her gülün dikeni varsa Neutrogena Hydro Boost Water Gelin olumsuz yanları nelermiş onlardan da bahsetmezsek olmaz değil mi? Sevgili Neutrogena ,çoğu kremin ne güzel kullanışlı hijenik ambalajlardayken bu kremi neden böyle ağzı açık bir ambalaja koydunuz? Ben kapağı bu şekilde açılan ve parmağımı içine sokarak almam gereken kremleri pek hijenik bulmuyorum. Bu nedenle siz de kreminizi benim gibi daha kullanışlı, pompalı bir şeyin içine koyabilirsiniz. Onun dışında benim söyleyebileceğim ya da gözlemlediğim hiç bir olumsuz yanı yok.




Neutrogena Hydro Boost Water Gel fiyatı 35 TL . Kuru cilt ve normal cilt için olan seçenekleri var. Neutrogena Hydro Boost Water Gelin kuru cilt için olanı daha şeffaf bir yapıya sahip ve parfümsüz galiba(Tam hatırlayamadım) . Bendeki de normal cilt için olan, kıvamı resimde gördüğünüz gibi, ve parfümlü. 


Benim Neutrogena Hydro Boost Water Gel hakkındaki yorumum bu kadar. Aranızda Neutrogena Hydro Boost Water Gel kullanan var mı? Siz Neutrogena Hydro Boost Water Gel hakkında ne düşünüyorsunuz?


You Might Also Like

0 yorum: