güzellik,

Sleek Sunset Far Paleti

10:34:00 aylin 0 Comments


Sleek Sunset far paleti yorumuma hoş geldiniz. Sleek Sunset far paleti 12 renkten oluşan, ve gün batımı renklerinden esinlenerek hazırlanan bir far paletidir.

 Öncelikle benim çok fazla far paletimin olmadığını günlük makyajlarımda the Balm Nude Tude ya da Wet n Wildın meşhur comfort zone far paletlerini kullandığımı  belirtmek istiyorum. Her gün çılgınlar gibi düğün makyajı yapmadığım için günlük makyajıma o iki far paleti yetiyor hatta özel gün makyajları için bile yeterli olduklarını düşünüyorum. Ama bir gün hep aynı renkleri kullanmaktan çok sıkıldım ve Sleek Sunset Far Paleti bana çok çekici geldi. Renkleri mükemmel duruyor ve nude tonlu makyajlar ile çok güzel kombinlenebileceğini düşündüm.


 

 
Sleek Sunset Far Paletinin pigmentasyonu bir Nude Tude olmasa da yinede başarılı olduğunu düşünüyorum ve primer ile uygulandığında daha kalıcı oluyorlar. Kullandığınız fırça da çok etkili ben genelde yumşak uçlu fırçalar kullanıyorum ama daha sert bir fırçayla hatta parmakla uygulayınca daha etkili ve yoğun sonuç alıyorum Sleek Sunset Far Paleti ile. 

Renkler ile çok farklı kombinasyonlar yapabiliyorsunuz ve aslında bu da Sleek Sunset Far Paletini eğlenceli kılan yanlardan biri. Ben özellikle Golden Hour rengine bayılıyorum, hatta dudağınıza nemlendirici sürüp üzerine Golden Hour rengini uyguladığınızda bile harika bir renk ortaya çıkıyor (denemelisiniz ).

Sleek Sunset Far Paleti kırmızı, pembe, turuncu ve kahverengi renkleri karışımlarından oluşuyor ayrıca mavi ve siyah içeriyor. Simli gibi gözükse de bu far uygulandıktan sonra sadece ışıltı katıyor böyle parlak parlak olmuyor. Farı uygularken sevmediğim yanlarından biri çok tozutması, bazen yanaklarıma dökülmüş oluyor bu nedenle önce göz makyajı yapıp ardından fondöten vs kullanmak daha mantıklı oluyor.

Sleek Sunset Far Paletinin ambalajından bahsedecek olursak gayet şık bir tasarımı var, içerisinde far uygulama aperatı ile birlikte geliyor ayrıca büyük bir aynası var ve bu da çok kullanışlı. Ambalajının dez avantajı ise kapağının zor açılması ve dışının çabuk kirlenmesi.




Sleek Sunset Far Paletinin fiyatı 50 Tl ama ben indirim zamanı 25 liraya aldım. Bence almayı düşünüyorsanız siz de indirim zamanını kollamalısınız. Bu far paletini sadece gratislerden temin edebilirsiniz.

Sleek Sunset Far paleti ile yaptığım makyajları daha sonra buradapaylaşacağım.


Siz Sleek Sunset Far Paletini nasıl buldunuz?

You Might Also Like

0 yorum: