güzellik,

Sebamed Kepek Şampuanı

15:30:00 aylin 0 Comments



Bloguma hoşgeldiniz. Siz de benim gibi kepekten muzdarip misiniz? Siz de kepek şampuanı mı arıyorsunuz? Yolunuz buraya düştüyse muhtemelen Sebamed Kepek Şampuanı hakkında bilgi arıyorsunuz. Bendeki  Sebamed Kepek Şampuanını almanyadayken almıştım. Türkiyedeki  Sebamed Kepek Şampuanının ambalajı daha farklı ama vaadleri aynı olduğu içeriğin farklı olduğunu düşünmüyorum.

Kendi saç yapımdan bahsetmem gerekirse aslında kıvırcık ve kuru bir saç yapım var. Lise yıllarımdan beri de kepekten şikayetciyim. O zamanlar zeytin yağı maskeleri ve sirkeli sularla kepek sorunlarımı çözmeye çalıştıysam da tamamen etkili bir çözüm bulamadım. Sanki kafa derim hava alamıyormuş gibi hissediyorum ve saç derim dökülüyor dökülmesiyle beraberde kaşıntı oluşuyor gibiydi. Saç diplerindeki kötü görüntüye değinmeye bile gerek yoktur herhalde.

Üniversite yıllarımda bir süre "Ketoral" adlı ilaç sanayi tarafından üretilen kepek şampuanını kullandım. Ketoral saçı çok kurutan ve kazık gibi yapan ama kepek konusunda gerçekten çok etkili bir şampuan. Yinede devamlı olarak kullanmak istemediğim için o dönemde bıraktım ve bir süre kepek sorunu yaşamadım.

Şu sıralar yine yoğun bir kepek sorunu yaşıyorum ve tercihimi  Sebamed Kepek Şampuanından yana kullandım.

 Sebamed Kepek Şampuan olumlu yanları:

- Almanyada bağımsız test enstitüleri tarafından İyi olarak değerlendirilmiş olması ( Çok iyi'nin bir tık altı Kaynak) (Head&Shoulders yan etkilere neden olan bazı içerikler nedeniyle yetersiz notu almıştır)
- Ph 5.5 değeri ile saç derisinin kendi bariyer fonskiyonunu korumaya yardımcı oluyormuş. Yani saçımızdaki değerli yağları da kırmıyor.
- Yağlı saçların kullanımına uygun.
- Bende kepekten dolayı oluşan saç derisindeki kaşıntıyı azaltmıştır
- Kepkte gözle görülen bir azalma oldu.


 Sebamed Kepek Şampuan olumlu yanları:

- Neredeyse tüm şampuanlarda kullanılan ve köpürmeyi sağlayan Sodium Laureth Sülfat adlı etken maddeyi sebamed şampuan da içeriyor. Sodium Laureth Sülfat 'ın kanser oluşumunu hızlandırdığı ve ciltte bazı reaksiyonlara neden olduğu söyleniyor. Bu konu ile ilgili daha fazla bilgi burada.
- Kepeği gözle görülür bir şekilde azalttıysa da aylardır kullanıyorum -yok etmedi. Saçımı yıkamayı biraz geciktirsem ya da bu şampuanı kullanmasam hemen bir kaşıntı alıyor başımı ve kepeklerim oluşmaya başlıyor.

Yani bende tamamen bir çözüm olmadı, yinede daha iyi kepek şampuanı buluncaya kadar bu şampuanı kullanmayı devam edeceğim sanırım. Sizin Sebamed Kepek Şampuanı ile deneyimleriniz var mı?




You Might Also Like

0 yorum: