Flormar Jel Eyeliner

07:23:00 aylin 1 Comments


Merhaba sevgili eyeliner severler. Bana uygun fiyatlı en iyi eyeliner ne? diye sorsanız hiç tereddüt etmeden Flormar Jel Eyeliner derdim. Bugünkü yazımda Flormar Jel Eyeliner hakkında düşüncelerimi paylaşacağım. Flormar Jel Eyelinerın fiyatı 24.90 ama indirim zamanı çok uygun bir fiyata alabilirsiniz (Ben 12 Tl'ye aldım)

Flormar Jel Eyeliner'in en sevdiğim özelliği Patel Pro fahion liquid eyeliner gibi bir süre sonra kırılmıyor. İlk sürüşten itibaren sürdüğüm gibi kalıyor. Bazı kullanıcılar bu eyeliner'in bulaşma yaptığını söylemiş ama ben öyle bir etki görmedim. Sabah sürdüğümde nasıl ise akşam öyle duruyor. Hatta Flormar Jel Eyeliner o kadar kalıcı ki çıkarması da çok zor oluyor.

Yani önce yüzümü makyaj temizleme jeli ile yıkayıp sonra micellar temizleme suyu ile silip normal bir yüz yıkama jeli ile sildiğimi göz önünde bulundurursak Sabahına bazen haka eyeliner artıklarıyla uyanıyor olmam zaten Flormar Jel Eyeliner'ın baya kalıcı olduğunun kanıdı olsa gerek (Ama bence bu çok da iyi bir şey değil -bizi memnun etmek zor )




Flormar Jel Eyeliner burada gördüğünüz gibi üç parçadan oluşuyor. İlk başta bu kısa fırça ile nasıl uygulanıcak bu nasıl bir eyeliner diye düşünüp farklı eyeliner fırçalarını denemiş olsam da sonradan aklım başıma geldi neden görmemişim fark etmemişim bilmiyorum aslında fırçacın ucu kapak kısmıyla birleşince harika bir eyeliner fırçasına dönüyormuş.


Flormar Jel Eyeliner'ı eyeliner sürme konusunda başarılı olmayanlar için de uygun bir ürün (bknz: ben). Özellikle fırçası ince bir eyeliner sürmenize yardımcı olabiliyor. Ben daha önce Maybelline'in jel eyeliner'ini de kullanmış biri olarak bu flormar'ın fırçasını daha çok beğendim. 


Şimdi Flormar Jel Eyeliner'ı kısaca özetleyecek olursak:
- Gözde kırılma pullanma yapmıyor nasıl sürdüysem öyle kalıyor.
- Güzel siyah bir bitişi var
- Uygulaması kolay, fırçası güzel.
- Fiyatı indirim zamanı gayet uygun olabiliyor.
- Fiyat ürün performansını karşılaştırırsak bence gayet başarılı bir ürün.

Fırsat bulursam buraya ilk sürdüğüm hali ve akşam kalan hali arasındaki farkı gösteren bir fotoğraf da çekeceğim inşallah :)

Sevgili okurlar, siz Flormar Jel Eyeliner'ı nasıl buldunuz? Aranızda kullananlar var mı? Ya da Flormar Jel Eyeliner dışında farklı eye'liner önerileri olanınız varsa da yorumlara yazabilir.

Size güzel günler diliyorum.

You Might Also Like

1 yorum:

  1. Ben bu eyelineri aldım hiç kullanamadım. Evet fırçası çok güzel incecik yumuşacık. Belki de ben bilemedim, şişedeki jel kupkuru jel kıvamında değil. Suyla ıslattılar da olmuyor. Kullanmadım duruyo öyle...

    YanıtlaSil