cilt bakımı,

Rival de loop Hydro Booster - Göz Rollonu

09:31:00 aylin 0 Comments


Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonu hakkındaki yazıma hoş geldiniz. Sevgili okurlar , daha olgun ciltlere göz çevresi bakımını ihmal etmemeleri gerektiklerini sıklıkla vurgulanır.Genelde daha genç cilter ise göz çevresi bakımını ihmal eder. Oysa genç yaşta nemlendirici bakım uygulamak ileriki yaşlarda daha geç kırışmamıza yardımcı olur. Dikkat edilmesi gereken nokta ise göz çevremize anti aging bakımı değil, nemlendirici bir bakım uygulamaktır. Bu konu hakkında daha ayrıntılı bir yazıyı yakında burada paylaşacağım.


Kendime günlük olarak kullanabileceğim sadece nemlendirme işlevi olan uygun fiyatlı ve pratik bir ürün ararken Rossmanda karşıma Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonu çıktı. Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunun fiyatı 15 Lira ve 30 ml ürün içeriyor. Jelimsi bir kıvamı var ve rollon olarak uygulanması gayet pratik geldi bana. Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunu geceleri yatmadan uyguladığımda sabahları gerçekten nemlenmiş bir göz çevresine uyanıyorum. Sabahları da uyguluyorum ve göz çevrem jeli emdikten sonra üzerine concealer uyguladığımda kapatıcı gözümün kırışıklıklarına dolmuyor. Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunu en çok sevmemin nedeni makyajıma güzel bir baz olması. 

Deneyenbayan ve Soslubadem blogları da Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunun göz altı morluklarına iyi geldiğinden bahsetmiş. Ben pek öyle bir etki gözlemlemedim, daha doğrusu dikkat etmediğimi söyleyebilirim.

Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunun sevmediğim yanı ise yanlışlıkla çok sürerseniz jel yapış yapış bir his bırakıyor, ayrıca bazen göz çevremde yanma hissine neden olduğunu ve nedenini anlayamadığımı belirtmem gerekiyor. Aşağıdaki resimde  Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonunun jelimsi yapısı hakkında daha iyi bir fikir edinebilirsiniz


Sonuç olarak Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonu daha yoğun bakıma ihtiyaç duyan olgun ciltler için yetersiz kalacak bir ürün olsa da uygun fiyatlı göz çevresi nemlendirici ürün arayan genç ciltlerin kullanabileceği kaliteli bir göz nemlendiricisi. Krem kabında değil de roll on şeklinde olması da bana göre bir artı puan çünkü daha hijenik olduğunu düşünüyorum. 

Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonu hakkında benim yorumlarım bu kadar. Aranızda Rival de loop Hydro Booster -Göz Rollonu kullanan var mı?



You Might Also Like

0 yorum: