güzellik,

Loreal Colorista - İndigo

06:05:00 aylin 0 Comments

Loreal colorista indigo yorumu. loreal colorista nedir? loreal colorista işe yarıyor mu? Loreal colorisa ne kadar süre kalıcı? Loreal Colorista her saça uygulanıyor mu? loreal colorista kullanıcı yorumları.



Merhaba sevgili renkli saç sever okurlarım. Bugün sizinle Loreal Colorista uygulamamdan bahsedeceğim. Ayrıca loreal coloristanın geçici saç boyasının saçımda etkisinden ve memnun kalıp kalmadığımdan bahsetmek istiyorum. Saçımın renginden bahsedelim önce. Burada bahsettiğim ve kendi kendime saçımın rengini açmaya çalıştığım ama hüsranla sonuçlanan, pek sevemediğim saç rengim şöyle:



Gördüğünüz gibi açık bir saç rengim var. Ve yanda gördüğünüz gibi de hangi saç renginde nasıl bir sonuç olacağını görebiliyorsunuz. Buradan da bende nasıl bir sonucun olacağını tahmin edebiliyordum zaten.

Bendeki sonuç ise şöyle:


Sarılıklarım sanki küllü/kahve/mor umsu bir renge dönüştü. Gün ışığında daha morumsu yansımalar olsa da evde floresan ışığında bazı yerler sanki kendi saçımla aynı renkmiş gibi görünüyor.
Loreal Colorista kullanmak isteyenlere tavsiyem: Etkili bir sonuç için saçınızı baya bi açmanız gerekiyor.

Peki 24 Tl’ye değdi mi dersiniz? Bence hayır. Fiyatına göre Loreal Colorista tamamen bir fiyasko. Zaten paketin içinin yarısı boş. Yani ilk elime alıp dokunduğumda paket sanki çok doluymuş gibi, bi sıkıyorsunuz içinin yarısı hava çıkıyor zaten. Paketin yarısı boş olunca benim saçıma anca yetti. Hatta yetti de diyemeyiz boyayı bazı yerlere yeterince yediremedim.Bu fiyata asla değmedi. Ben geçen sene color jeans boyayı 15 Liraya satın almıştım. Morfose’un boyasını 20 25e bulursunuz ve her hafta saçınızı boyarsınız o boyalarla.(Bu loreal boyanın özelliği 7 -10 yıkamadan sonra akması imiş ama 10 yıkamada olmasa da morfose’un kullandığım boyası da aktı gitti yani her türlü akıyorlar zaten).

Uzun lafın kısası, Loreal Colorista boyaları tam bir fiyasko. Eğer saçınız çok çok açık bir sarı değilse boşuna paranızı loreal coloristaya harcamayın bile. Ben gerçekten çok heves edip almıştım ama hayal kırıklığı oldu benim için. Kaldı ki tüm colorista renkleri arasından en koyu saçlara uygulanabilen de indigo rengiydi.



Siz Loreal Colorista boyaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Aranızda kullanan deneyen var mı? Loreal Colorista  Fiyatı nasıl sizce? En önemlisi saçım  nasıl olmuş J

You Might Also Like

0 yorum: