ordanburdan,

Plaj Çantanda ne var?

07:35:00 aylin 16 Comments

Tüm kadınlar aynı olmadığı gibi, plaj çantaları da aynı değildir. Hepimiz farklı farklı olduğumuuza göre hepimizin farklı ilgileri var, peki bu durumda plaja götürdüklerimiz de farklı olmaz mı ?




1.    Tatil bahane, bakımlı olmak şahane diyen kadının çantası:
Bu kadın tatilde de güzelliğinden ödün vermez, zaten tatile de daha da güzelleşmeye, mümkün olduğunca güzel bir bronzluğa ulaşmaya gelmiştir ve bu yüzden güneş yağları eksik olmaz çantasından. Zaten ojesi bikinisi ile uyumludur, Saçı yıpranmasın diye bir adet saç bakım spreyi, doğal deniz kızı buklelerine ulaşmak için tuzlu-su saç spreyi, hatta belki de hazır güneşleniyorken saç renginin doğal bir güneş öpücüğü etkisi vermesi için saç rengi açıcı jeli vardır çantasında. Ayrıca takısı, gözlüğü, ve hatta bronzer allığı çantasında eksik değildir. Unutmayalım ki çoğu zaman moda dergisine de sahiptir kendileri.


2.       Yeter ki deniz, kum, güneş olsun çok eşyaya gerek yok diyen kadın:
İşte temel ihtiyaçları her zaman yanında olan, ne fazladan eşyası ne de eksik eşyası olan kadındır. Çantasına her şeyi sığdırır, ama aslında çok da eşyası yoktur.Genelde yanında bir adet kitabı, güneş kremi, gözlüğü, havlusu, ve plajda üstüne giymelik rahat bir elbisesi vardır. En ekstrem durumda bir şapkaya sahiptir, ama dediğim gibi, ekstrem durumlarda.




3.       Tatile değil, keşfetmeye geldim
İşte bu kadın yerinde duramaz, eevet tabii ki o da güneş kremini sürer sabah çıkarken ama 4 saate bir yenilemez çünkü zaten her anını dolu dolu yaşadığından aklına tekrar güneş kremi sürmek bile gelmez değil mi? Onun çantasında yüzme paleti, su gözlüğü hatta keşfettiklerini arkadaşları ile paylaşmak onlara göstermek için fotoğraf kamerası vardır. Her yerde harika selfie'ler çekindiğinden bu kadının instagram hesabını takip etmeniz onun keşfettiklerini sizin de keşfetmenizi sağlayacaktır. 





4.       Pamuk prensesgillerden olanlar
Pamuk prenses bembeyaz ten ile meşhurdu, ama eminim ki o asla güneş kremsiz dışarıya çıkmazdı, çünkü pamuk prenses gibi beyaz insanlara güneş’in daha büyük bir gıcıklığı var. Bilemiyorum neden, sanırım sevmiyor ya da hoşuna gidiyor beyazlara işkence etmek (ah annecim, bir esmer olarak ancak onun sayesinde anlıyorum sizin derdinizi) . İşte bir pamuk prenses kadar hassas olan bu beyaz insanların çantalarında milyonlarca farklı özelliğe sahip güneş kremi bulunur, büyük büyük şapkalar, omuzları kolları örten elbiseler, güneş sonrası yanık losyonları ve bepanthen. Ne bepanthen mi dedin diye sormayın, bilmeyenlere duyurulur bepanthen de güneş yanıklarına iyi geliyor. Bu beyaz kadınlar ,esmerler kadar özgürce güneşe çıkamadıklarından yanlarında okuyacak bir sürü şey vardır. Onlar için en iyisi yazın 4 – 5 ten sonra dışarıya çıkmaktır.



5.       Anadolu kadını plaj çantası
Anadolu kadını plaj çantası ne kadar komik bir isim de olsa, aslında o annemizin çantasıdır. İçinden asla bitmeyen krakerler, çerezler, kurabiyeler, meyveler ve hatta bazen bütün bütün karpuzlar, mutfak ürünleri, neredeyse çaydanlıklar çıkan bir plaj çantasına sahiptirler kendileri. Biz yüzerken adeta bir sahil güvenlik edasıyla radarlarını açar bizi takip eder, ne markası olduğunu bilmediğimiz güneş kremimizden sorumlu baş güneş kremi uzmanlarıdırlar ve gerçekten ne zaman acıkıp ne zaman susadığımızı bildiklerinden de her zaman bu çantaya da bu çantayı getiren kadına karşı da büyük bir saygı, sevgi ve minnet duyarız. Ayrıca her an bir bir yaralanma durumu için bepanthen krem, ve böcek ısırıklarına karşı ayrı bir merhemi vardır daima yanında. Büyüyünce hepimiz anadolu kadını plaj çantasına sahip olmak isteriz.

Peki sizin plaj çantanız nasıl ?





You Might Also Like

16 yorum:

  1. yazını çok eğlenceli buldum :) özellikle son bölümünü :) tam da bahsettiğin çantaya sahip bir babanneyle büyüdüm :) ben bu yıl tatile giidemediğimden bir plaj çantam da olamadı ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene olmazsa seneye olur üzülme :) En güzel plaj çantaları sizlerin olsun inşallah :)

      Sil
  2. Kesinlikle Anadolu Kadını Çantası ve Tatile değil, Keşfetmeye geldim karışımı bişey!
    Herşeyden önce pembe plaj çantana bayıldım bunu bil :)
    Blogunu takibe aldım canım banada beklerim.
    Sevgiler

    http://pembecizmelikiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :) Keşfetmek zaten en eğlencelisi insanın bazen farklı şeyleri göresi deneyesi geliyor :) Hemen geliyorum ben de bloguna :)

      Sil
  3. Benim ki güneş kum deniz olsun yeter kesinlikle :) bu arada anne plaj cantasina bayildim çok eğlenceli olmuş :D

    YanıtlaSil
  4. renkli bir yazı tıpkı yaz gibi :)

    bende bloğuma desteklerinizi bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Canım blogunu takip edicem ama bu aralar izleyiciler kısmında bir sorun yaşıyorum en kısa sürede hemen takibe alıcam seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sorunu ben de fark ettim, sanırım google'dan çıkış yapmak lazım takip etmek için her seferinde sonra tekrar giriş ben de anlayamadım :)

      Sil
  6. :))
    Ha ha, benim plaj çantamda 2 kadının cicileri dolu. Ben ve kızımın güneş ürünleri, daha çok kızımı koruma amaçlı kıyafetler ve deniz oyuncakları mevcut.
    Anadolu kadını değil de anne çantası diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah öyle bir çantayı da yazmayı nasıl unuturm :) Yinede en güzeli de sizinkisidir, en keyif vericisi bence :)

      Sil
    2. Kesinlikle, çok keyifli :))

      Sil
  7. benim çanta bunlardan hiçbiri değil çünkü benim ki palj çantası değil plaj bavulu resmen :))) 2 çocukla az eşya bizi bozuyor :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki çocuğun kesinlikle az eşyası olamaz zaten :)

      Sil
  8. Ben neden ortaya karışık olmuşum bilemedim. Az biraz deniz, kum güneş,çokça keşfetmeye geldim, maalesef ki pamuk prenses (ah bu beyaz tenim ve güneşin bana zulmü:),tabi ki de genlerimizde var biz Anadolu kadınıyız :))

    YanıtlaSil