cilt bakımı,

Procsin AcneMin Sebum Cleansing Gel - Siyah Nokta Önyelici yüz yıkama jeli

11:32:00 aylin 0 Comments


Merhaba Arkadaşlar bugün sizi Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli ile tanıştırmak istiyorum. Ben Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli ile ilk defa 2015 Yılı ocak ayında tanışmıştım. Yine alnımdaki kapalı komedonlar coşmuş, bu komedonlara çözüm arıyordum (komedonlar siyah noktaya ya da ucu kapalı beyaz noktaya dönüşür ben de beyaz nokta sıkıntısı vardı aslında). Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jelinin piyasa fiyatı 40 Tl ben indirimden 20 Tl'ye almıştım. 



Önce size Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli'nin yapısından bahsetmek istiyorum. Rengi turuncumsu ve jel kıvamında (hadi canım bir jel'in jel kıvamında olduğunu belirtmem... :D ). Bu jel yüze sürüldüğünde güzel köpürüyor. Kokusu da rahatsız edici değil. 

 Bendeki etkileri neler oldu

- Özellikle yoğun bir T bölgesi yağlanmasına sahip olduğum için cildi güzel temizleyen ama kurutmayan bir temizleme ürünü arıyordum. Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli tam da istediğim gibi temizlik sağlarken aynı zamanda da cildi kurutmamasını çok sevdim.
- Bende pek siyah nokta sorunu yoktu ama alnımdaki beyaz noktaları azalttığını, oluşumunu engellediğini belirtmem lazım. (Olanları tamamen yok etmedi tabi ama gerçekten oluşmasını engellediğini gözle görülür bir şekilde fark ettim.)
Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jelinin cildimin yağ dengesini koruduğunu söyleyebilirim.
- Özellikle burada bahsettiğim toniği ile beraber kullanınca etkisini daha iyi gördüm (Ben önce toniği almıştım tonikten çok memnun kalınca jeli de edindim)


Sevmediğim yanları

Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jelinin en sevmediğim yanı sanki ne kadar yıkarsam yıkayayım cildimde kaygan bir his bırakıyormuş gibi, yani tamamen ciltten çıkaramıyormuşum jeli gibi bir hisse kapılıyorum.
- Bu jel her ne kadar AcneMin dese de gerçekten siyah nokta gibi ufak tefek cilt kusurları için bir jel. Zaten daha farklı bir vaadi de yok, yine de daha sıkıntılı akne sorunu olan arkadaşlar bu jeli edinmek isterse onlara pek tavsiye edemiyorum. 




Sonuç Olarak:
Bence Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli tam da vaadlerini yerine getiren bir jel. Günlük kullanımda hiç bir sıkıntı yaratmayan cildinizle barışmanızı sağlayan standart bir ürün aslında. Ama yinede sadece indirim zamanı alınası olan, bana göre 40 Tlyi hak etmeyen bir ürün. Yani bir daha 20liraya görsem alırım ama 40lira vermeyebilirim. 

Sizin Procsin AcneMin siyah nokta önleyici yüz yıkama jeli hakkında yorumlarınız neler? Nasıl buldunuz bu jeli? Bu jel ile beraber kullandığım toniğe de göz atabilirsiniz.

You Might Also Like

0 yorum: