güzellik,

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyici kremsi formül

15:50:00 aylin 0 Comments


Bloguma hoş geldiniz. Bugün size Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.  Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisini sonunda bitirmiş olmanın verdiği rahatlık ile size  Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisinin nasıl bir ürün olduğundan bahsedeceğim.

Her şeyden önce ben bu ürünü alırken Yüz yıkama jeli tarzında bir makyaj temizleyici olduğunu düşünüp (evet üstünde kremsi formül yazmasına rağmen nasıl öyle düşünmüşüm bilemiyorum) almıştım. Ama öyle bir yüz yıkama jeli değil

Peki tam olarak ne?  Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisi ile yüzünü yıkayıp oh işim bitti diyemiyorsun. Yani en azından ben diyemiyordum daha çok yüzümü yıkamadan önce makyajımı çıkarmak için ön yıkama amacıyla kullanılan bir ürün gibi.

Yüzümü önce ılık suyla yıkayıp makyajımı yumşatıyorum daha sonra  Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisinden biraz parmaklarıma sıkıp yüzüme masaj yaparcasına yediriyorum. Bir anda yüzünüzdeki tüm makyaj birbirine karışmış gibi oluyor gözler zaten rimelden ve eyelinerdan pandaya dönmüş görüntüsünü veriyor :) 

Ardından o pandaya dönmüş kremli yüzümü tekrardan ılık suyla yıkıyorum ve cildim makyajın büyük bir kısmından arınmış oluyor. Kremsi olduğu için cildi kurutmaması hatta nemlendirmişcesine bir his bırakması da sevdiğim yanlarından biri.
Bir sıkıntısı göz makyajnızda illa ki kalıntılar kalabiliyor onları da Garnier Micellar temizleme suyu ile temizliyorum.
Diğer sıkıntısı ise gözleri yakıyor olması bu malesef bir dez avantaj. 



Buradaki resimde size kıvamının nasıl olduğunu göstermek istedim. Zaten adı üstünde kremsi formüle edilmiş.

Bende sivilce oluşumuna neden oldu mu? Hayır. Yani öyle bir etkisi var ise de ben deneyimlemedim çünkü Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisini yukarıda belirttiğim gibi makyajımızı çıkarmak için kullanıyorum , ardından makyaj kalıntılarımı silip tekrardan kendi yüz yıkama jelim ile üzerinden geçtiğim için Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisinin cildimin üzerinde pek fazla bir etkisi olmuyor.

Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisinin fiyatı 20 TL ama indirimlerde 10-12 Liraya almanız mümkün.

Aslında özet geçmek gerekirse öyle yüzümü yıkayayım bitsin diyebileceğiniz bir ürün değil , fazla makyaj yapanlarda yeterli olmayacaktır illa üstünden geçmeniz gerekicek başka br temizleyiciyle. Ama gerçekten makyajdan daha kolay arınmak için bir ön yıkama kullanılması açısından şans verebilirsiniz. En azından cildi yormayan kurutmayan bir ürün.

Peki tekrar alır mıyım? Şimdilik hayır. Şu anda Garnier'in Makyaj temizleme jelini kullanıyorum. O sanki bana daha etkili gibi geldi ama Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı makyaj temizleyicisi Garnerin  Micellar makyaj temizleme jelinden daha bereketli sanki.

Sizin Neutrogena Deep Clean Canlandırıcı Makyaj Temizleyicisi hakkında yorumlarınız neler?

You Might Also Like

0 yorum: