bioderma,

Bioderma Photoderm AKN Mat spf 30~ Solait spf 50 Face fluid

00:34:00 aylin 2 Comments




Bu yıl sivilce tedavisine başladığımda doktorum bana mutlaka güneş kremi sürmem gerektiğini söylemişti. Ben de herkes bu kadar vurguluyor bu güneş kremini, aca neden derken araştırmalarımı yaptım ve gerçekten güneş kremsiz dışarıya çıkılmaması gerektiğine karar verdim. 2 ay Bioderma AKN MAT spf 30 kullandım ve gerçekten çok menun kaldım.Yüzümde parlama yapmamasını, üzerine makyaj yapabiliyor olmam, sivilceye neden olmaması beni çok mutlu etti ( daha önce bende akne'ye neden olan güneş kremimden sonra...)  Bu güneş kremin tek sıkıntısı fiyatı, öğrenci bütçesini aşıyor olması. Sürerken bitecek diye gıdım gıdım sürüyordum bitmesin diye, derken bir gün Watsons Mağazasında bir indirim keşfettim, Solait Anti-Ageing Face Fluid spf 50. 13.99 olunca da neden denemim ki dedim, kötü çıkarsa da insan verdiği paraya çok üzülmez, anneme falan veririm dedim içimde. Sonra bu kremi de 1 ay kullandıktan sonra kötü olmadığını fark ettim, yapış yapış bir his, pasparlak bembeyaz bir yüz bırakmadı, gerçekten de matlık sağladı . Açıkcası beklememiştim bunu. Sonra dedim ki sizinle paylaşmasam olmaz :)

Kendim internette Solait hakkında yazı bulamayınca bunu da yazayım da faydası dokunsun istedim. Size bir tablo hazırladım, o tabloyu incelemenizi öneririm.




Bioderma AKN Mat spf 30
Solait Anti-Ageing Face       Fluid spf 50





SPF
30 SPF
50 SPF

Sivilce yaptı mı?
Hayır
Hayır

Yüzde Parlama?
Hayır
Çok az

Beyaz iz?
Beyazlık kalabiliyor
Beyazlık kalabiliyor

Komedojenik mi?
Komedojenik Değil
Komedojenik Değil





Suya dayanıklı mı?
Evet
Evet

Hayvan Deneyleri ?
Evet
Hayır

Fiyat
55-70 TL arası
13-18 TL arası

İçerk
40 ml
50 ml

Raf ömrü
9 ay
12 ay







Bana kalırsa Solait'in güneş kremi, biodermanınkinden bi tık aşaığda kalıyor . Ama eğer güneş kremine ayıracak fazla bütçeniz yoksa sevebileceğiniz bir ürün, hayvan deneyleri yapmıyor olması da benim için bir artı :)

You Might Also Like

2 yorum:

  1. biodermanın bütün ürünlerine bayılıyorum :) buarada blogunu takibe aldım canım banada gelirsen mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. bioderma ve solait tabiiki kıyaslanmaz fakat ben eskiden nivea garnier gibi markaların güneş kremlerini kullanırken çok lekelenme yaşadım fakat solait kullandığımdan beri güneş lekesi oluşmadı cildimde

    YanıtlaSil