ordanburdan

Bellybuttonchallenge mi?

07:18:00 aylin 6 Comments

Belly Button Challenge mi? O da ne?





Bu uzak doğu ülkelerinin dış görünümlerine çok önem verdiğini artık yavaş yavaş hepimiz anladık, kozmetik, özellikle cilt bakım alanında çok kaliteli ürünler üreten ülkeler arasında kore de var. Dizilerden ve özellikle bb kremlerden aslında o tarafın kendisine çok güzel baktığını anlamıştık. Ama çin’de de bu denli bir dış görünüş furyasının olduğunu bilmiyorduk. Ne mi demek istiyorum? Belly button challenge’i duydunuz mu? Yani göbek deliğine tersten dokunma meydan okuması dır.



Bu İnternet Challenge’ina göre ben 1.60 boy 55 kilo ile fazla kiloluyum!  Aman Allahım insanları sağlıklı olup olmadıklarıyla ilgilenmeden, sadece elini tersten göbek deliğine değip değmediğine bakarak fazla kilolu olduğu damgasını yapıştırıyor. Ve en kötüsü de sadece instagramda 6 binden fazla #bellybuttonchallenge etiketi var. (ki asyanın kendi twitterimsi sosyal medyası weibo’da 260.000 tane etiket varmış!) Henüz türkiyede yaygınlaşmayan bu akla zarar meydan okumanın ( ki umarım yaygınlaşmaz!) daha fazla çığrından çıkmadan bitmesini diliyorum. Neden mi böyle düşünüyorum? Çünkü sanki toplum kafayı yemeye başladı  sosyal medyanın dayattığı standartlara uyum sağlamaya çalışarak. Yok ideal kadın olmak için 90 60 90 olmalısın, yok yakışıklı ve karizmatik bir erkek olmak için omzun bilmem kaç santim genişliğinde olmalı, bir ara acaba altın oran’a göre güzelmiyiz diye gözümüzü kaşımızı ölçecek duruma gelmemişmiydik? Şimdi delinin biri  göbek deliğine tersten dokunursan çok fit birisin diyerek kuyuya taş attı , millet de ne yapacağını şaşırdı mı ne?




“Ulan Aylin böyle böyle diyorsun ama, kendimize bakmayalım mı spor yapmayalım mı zayıf olmayalım mı?” Diye sorabilirsiniz. Ya tabii ki kendimize bakacağız, sağlılı olmak için spor yapacağız sağlıklı besleneceğiz. Ama bir delinini kuyuya attığı bir taş yüzünden daha karakterlerini tam oturtamamış yeni yetişen küçük kızların ellerini göbek deliğine sokabilmek için kendi çaplarında “çubuk kraker -meyve suyu”diyetleriyle daha gencecik yaşlarında vücutlarına zarar vermelerini istemiyorum. Ben 22 yaşındayım, ve bazen sosyal medyanın belirlediği güzellik standarları benim bile aklımı karıştırıyor. “Acaba.. Acaba benim de dudaklarım daha mı dolgun olsa ? “ Artık bunlara dur demeliyiz. Kendimizi sevmeyi teşvik etmeliyiz herkesi. Ya hepimiz çok farklıyız ve bu o kadar güzel bir şey ki!





Eğer ki bu Challenge Türkiyede de patlarsa lütfen topluma yanlış bir anlayışa iten bu zımbırtıya alet olmayın. #healthyisthenewskinny bizim hashtagimiz olsun !
Hem şunu da unutmayalım, tersten olmasa da, elimiz kolumuz olduğu sürece göbek deliğimize dokunabiliyoruz ! Allahı sağlık versin inşallah :).


Kendinize iyi davranın, güzel bakın J
Sevgilerle evinizin atarlı Aylin’i







                                                                                                                                                                                

You Might Also Like

6 yorum:

  1. Hemen yapmaya çalıştım, olmuyo :) Ben girmem bu furyaya ya zormuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zayıf olmak lazım galiba :) Aman uymayın zaten şunlara :)

      Sil
  2. Merhaba!Blog keşif etkinlikleri de olmasa böyle hoş blogların farkına varamayacağız:)
    Takipteyim,bana da beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. bende geldim ve domuzcuğa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. aaayyyy yahu benim de olmuyor yandıkk :D şaka bir yana insanlar artık ne yapacaklarını şaşırdı..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok ilginç ve benimde olmuyor baya zayıf olmak gerek :(
    Bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil