güzellik,

Mac - Kinda Sexy 'yi sevmeyenlere ( ve sevenlere) Alternatifler

09:59:00 aylin 5 Comments





Merhaba arkadaşlar, son zamanlarda Make-up dünyasının Kinda Sexy Furyasına ben de katılmış bulunmaktayım. Ama benim düşüncelerim pek diğer blogger arkadaşlarımınki gibi değil ne yazık ki. “Kinda Sexy”yi tek sevmeyen ben miyim acaba? Ne benim ne de ablamın dudağında o tatlı nude şeftali tonunda durmadı. Hadi ben esmerim dudak rengim koyu falan, peki ya buğday tenli ablamın ne suçu vardı? Sanki güne giden yaşlı teyzelerin sürdüğü ruj gibi durdu bizde. Ben de kalktım, benimle aynı dertten muzdarip arkadaşlarıma, ve Kinda Sexy tonlarına ruj alıp bulamayanlara güzel bir yazı yazayım dedim .






   
Bugün misafirlerimiz Mac  - Kinda Sexy, Wet & Wild – Bare it All, Golden Rose Velvet matte no 16 , Pastel – 553 nolu Chocolate – Essence XXXL long lasting lipgloss




Öncelikle mac ile başlamak istiyorum. Mac’i hepimiz biliriz, oldukça kalıcı ve güzel bir nemlendirmesi var. Çoğu kişide tam bu yazın renkleri olan şeftali tonlarında duruyor. Sorun sende değil Mac, sorun bende ve benim gibilerde. Bizim dudaklarımızın rengiyle senin rengin örtüşmedi. Kinda Sexy’yi denemeden almamanızı öneririm çünkü çoğu kişide şeftali gibi duruyor olsa da bende pembemsi bir duruşu vardı ve bu yüzden pek sevemedim. Ve başladım arayışlara.







Pastel’in Chocolate’i tamamen tesadüfen aldığım ama aralarında en beğendiğim ruj desem hakkını yememiş olurum. Pastel’in bu rujlarında tester yoktu ben adlığımda ve ben de denemeden attım çantaya. Belki Mac’a göre kalıcılığı bir tık az olabilir ama zaten rujumuzu her zaman tazelediğimiz için bu sıkıntı değildir. Renk olarak oldukça başarılı bulduğum bir ürün ve esmerlere de buğday tenlilere de yakıştığını düşünüyorum.










Golden Rose Velvet Matte no 16. Kiramit altonlu mu desem turuncu alt tonlu mu desem tam emin olamadım, bendeki no 16 kinda sexy’ye göre daha koyu ve biraz ağır kaçıyormuş gibi gözükse de dudakta bu kadar koyu durmuyor. Sürümü kolay, dudakları kurutmayan güzel bir mat serisi çıkarmış golden rose ve severek kullanıyorum. Yine kalıcılığı kötü olmayan bir ruj. Bu ton olmasa da bence makyaj çantasında bulunması gereken bir seri .






Wet & Wild’in Bare it All isimli ruju ise bendekilerden Kinda Sexy’ye ton olarak en çok benzeyen rujdur.  Haliyle de bende çok güzel durmadı. Ama daha açık tenli arkadaşlarım aradıkları o şeftali tonunu bu rujla uygun bir fiyatla bulabilirler. Yinede ben kalıcılığını da nemlendirmesini de pek beğenmedim sanki çizgilere doluyormuş gibi geldi bana ve bunu almaktansa Golden Rose’un Velvet Matte serisinden başka bir ruj almanızı öneiririm.










Essenxe XXXL long lasting lipgloss ise renk olarak çok sevdiğim bir lipgloss. Gerçekten güzel bir mat görünüm veriyor ama her ne kadar long lasting lipgloss dese de, tipik lipglosslar gibi pek te kalıcı değil. Sürekli sürekli tazelerim derseniz alın tabi . Ama bendekinin numarası silinmiş daha sonra öğrenip sizi bilgilendiririm .










Kinda Sexy Furyası benim için buraya kadardı. Hepimiz o kadar özel, o kadar tekiz ki. Allah hepimizi gerçekten bambaşka yaratmış bu yüzden kendimize en iyi yakışanı yine kendimiz bulmalıyız. Ama umarım bu ruj arayışında biraz da olsa size yardımcı olabilmişimdir.



You Might Also Like

5 yorum:

  1. Ah evet canım ama bulamadım ben onu o yüzden alternatife de alternatif üretmek zorunda kaldım :) Ama inşallah bulursam onu da deneyip yazıma eklemek isterim önerin için teşekkürler :) Yorum için de ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba kanalınızı takipteyim iyi calısmalar dilerim kız kardesim de bu konuda cok meraklıdır :) eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ben en çok golden rose 27 ve wet&vild uyumunu seviyorum.Güzel günlerde kullan, bize de beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Harika bir paylaşım olmuş! Bu tonlara ben de bayılıyorum.Bare it All için kaç gratise gittim inanın bilmiyorum.Bir türlü bulamadım.Her seferinde bitmiş oluyor.Bu arada sizi bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.Çok daha iyi yerlere geleceğinize eminim.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Essenxe XXXL long lasting lipgloss daha yakın duruyor ama galiba Golden Rose 'un aynı seriden 02 veya 27 numaralısı da Kind A Sexy ' e benziyor . Çok güzel yazı olmuş . Lipgloss almak istiyordum fikir edindim böylece :)

    YanıtlaSil