alısveris,

Missha'dan aldıklarım

10:50:00 aylin 4 Comments



Geçen gün Missha’nın sayfasında indirim olduğunu görünce, uzun zamandır bende nasıl duracağını merak ettiğim Misha’nın BB kremlerinden almaya karar verdim. 20 ml büyüklüğündekiler 20 TL, ben de gidip büyğü nasıl olacak bilmeden etmeden almim diye ufağını almayı tercih ettim açıkcası. Büyük boyları ise 48 Tl’ye düşmüş.








Missha Perfect Coverage BB Cream: BB kremden ilk ilk izlenimim nasıl? Ben esmer bir kız sayılırım, ama 27 numarasının Tester’ini denediğimde bana çok koyu gelişti, 21’in Testeri ise çok açık. Ben de dedim ki, 23 numarayı alayım ve cildime ilk sürdüğümde ruh gibi oldum. Uf , 20 lira boşa gitti lan diye mesaj attım ablama ( O da çok merak ediyordu da). Sonra evin içinde dolaşırken aynaya tekrar takıldı gözüm ve aslında o kadar da beyaz durmadığımı fark ettim. Dedikleri gibi cilde uyum sağlıyormuş yani. Ama şu korelilerin bayıldığı dewy look ‘u bu bb krem de taşıyor. Koreliler cildlerinin nemlendirilmiş ve parıl parıl olmasına bayılıyor,ondandır ki kore marka ürünlerin çoğu hep yağlı parıltılı bir görüntü bırakıyor. Biz de ise sağlıklı ve mat bir görüntü daha çok seviliyor, zaten çoğumuz yağlı cilde sahip olduğu ve zamanla parıl parıl bir görüntüye kavuştuğumuz için daha da parlamayı gerekli bulmuyoruz değil mi?) Yinede pudrayla sabitleyince çok da parlamadığımı fark ettim. Daha ayrıntılı bir yazıyı denedikça yazacağım size J






Peki Black Ghassoul peel-of Nose Pack’i neden aldım? Küçük boyunu yine denemek için 17 18 liraya aldığım bu maskenin başka markasını kullanmıştım. Adı ne diye sormayın, ablam bulmuş gelmiş üstünde çince mi korece mi ne değişik bir şeyler yazıyor ve gerçekten cildimin üzerindeki ölü derileri soyup götürüyor siyah noktaları da azaltıyor gibime geldi falan yani.  E bu maske ne vaad ediyor? “Fas’tan gelen Siyah Ghassoul’un gizemli etkisi ile gözenekleri mükemmel bir şekilde temizler ve siyah noktalarınızdan kurtulabilirsiniz.” Demiş sonra da Catechu, tarçın özü, Sanguisorba Kökü, Lotus içerikleri ile gözenekleri sıkılaştırmaya yardımcı olurken sebumu önler demiş. Sonra bir de içeriklerinden biri patentli mi neymiş. O değilde, sebumu falan cidden önlese ne iyi olur öyle bir daha üretilmese hiç gözeneklerimiz falan dolmasa değil mi?




Bir de Misha Perfect B.B. Deep Cleansing Oil aldım. İngilizce diyince bi havalı oluyor ama bildiğiniz temizleme yağı. Kargo ücretsiz olsun diye 5 liralık daha alışveriş yapmam gerekiyordu. Önce 15 liralık concealer’lara bakarken birden bire 30 liraya bu zımbırtıyı aldım. O an çok mantıklı gelmişti, şimdi ise 35 Liraya bu temizleme yağını almaya değer miydi? Diye soruyorum kendi kendime. Öğrenci olunca 35 lira da çok geldi gözüme şu an. Yinede vaat ettikleri güzel:
-Mükemmel ince parçacıklar ile ağır makyajı temizler
-Deri problemleri önlemede ve lekelerin giderilmesine yardımcı olur
Çay ağacı yağı ile cilt sorunlarını diğer patentli maddelerle cildinizi temizler ayrıca bakım yapar
Zeytinyağı oksidasyonu önlemek ve cildi temizlemek için polipenol, E vitamini içeri
-Macadamia fındık yağı cildi oksidasyondan korur ve yumuşak pürüzsüz bir cilt oluşmasını sağlar.
-Ayçiçeği yağı oksidasyona karşı cildi korur ve pürüzsüzleştirir.
-Jojoba yağı cildi nemlendirir ve temizler E vitamini ve mineraller içerir.
-Çayır köpük yağı cildi ipeksi yapar ve nemlendirir.
-Üzüm çekirdeği cildi oksidasyondan korur ve mükemmel bir cilt oluşmasını sağlar.
-Çay ağacı yağı deri problemlerini önler ve derideki akne ve sivilceleri yatıştırır.
Yani o aldığım an bunları okumuştum ve çok mantıklı gelmişti. Galiba şu an tekrardan mantıklı geldi yinede işte bu yağ benim akneye meyilli cildime bi şey yapar mı acaba yoksa yapmaz mı ne olacak bakalım bunu da bir gün anlatırım size J



Bu arada arada Missha’dan alışveriş yapınca size 3 tane tester seçme hakkı veriyorlar, iki tanesini de kafalarına göre yolluyorlar size yinede sağolsunlar bunu yapmaları çok tatlı en azından denemiş oluyoruz. Ben de 2 tane Signature real complete bb krem bir tane de super aqua serum istedim. Yanında da Time Revolution ve salyangozlu serumların testeri gelmiş. Bakalım nasılmış  J

Son olarakta bu konuyla ilgilenenlere merak edenlere.Misha Perfect Cover B.B. ve Black Ghassoul peel-of Nose Pack in üzerinde Hayvanlar üzerinde Test edilmemiştir yazıyorken, temizleme yağı için aynısı yazmıyor. Buradan hayvanların üzerinde test ettiklerini anlıyorum ve üzüldüm. Umarım öyle çılgınlar gibi hayvancıklara eziyet etmiyorlardır alırken nedense buna hiç dikkat etmemişim.

Neyse gençler ben çok yazdım sıkldınız mı?
Hadi öpüyorum sizleri,
Sevgilerle, Aylin. ( Sırf blogumun ismi böyle diye her yazının sonuna bunu yazmam gerekiyormuş gibi geldi bi an :D )




You Might Also Like

4 yorum:

  1. merhaba ben de iadeyi ziyarete geldim bloguna :) çok güzel bir blog başarılarının devamını dilerim :)
    www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah hepimizin istediğimiz gibi blogları olur :)

      Sil
  2. Missha bb kremine ben bayılıyorum. Hangi siteden aldın ben Lila kutudan almıştım ama şimdi fiyatı baya yüksek orda:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misha'nın kendi sayfasından aldım ama benim aldığım ufak boyu canım o yüzden 20 Tl, yinede eskiye göre fiyatı ucuzladı şu an lila kutuda da Missha.com .tr de de normal boyları 48 Tl :)

      Sil