Neutrogena,

Liquid Neutrogena Facial Cleansing - fragrance free ( Kokusuz yüz yıkama jeli)

11:18:00 aylin 1 Comments



Bu yazımda size Liquid Neutrogena Facial Cleansing - fragrance free hakkında benim yorumlarımı yazacağım.Ne yazık Liquid Neutrogena Facial Cleansing - fragrance free hakkında çok da olumlu yorum yapamayacağım. Daha uygun fiyatlı ürünler ama aynı anda daha az kimyasal ürün arayışındayken bu ürünü fragrance free(kokusuz) olmasından dolayı aldım. En azından boşu boşuna cildime fazladan parfüm sürmemiş olurum diye düşündüm. Ayrıca çok iyi olduğunu duymuştum, yinede bahsedeceğim bazı nedenlerden dolayı bir daha alışveriş sepetimde yer alacak bir ürün değil.

Liquid Neutrogena Facial Cleansing - fragrance free yi neden sevmediğimden bahsedecek olursam:
1- Ciltte bıraktığı his: Kullandıktan sonra cildim öyle bir kuruyor ki, ama tam bir kuruluk değil nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum sanki hala cildimin üstünde tuhaf bir tabaka kalmış da tam yıkanamamış gibi oluyor. Yani gerçekten bildiğimiz katı sabunların sıvı sabun hali. Onlar gibi böyle yıkadıktan sonra sanki sabunu tam temizleyememişim de cildimde kalmış gibi hissettiriyor.
2- Sivilce: Bu ürünü yaklaşık iki ay kullandım, ve iki aydır başka hiç bir değişiklik yapmadım kullandığım ürünlerde. Liquid Neutrogena Facial Cleansing - fragrance freeyi kullandığımdan beri cildimin altında çok büyük, iltihaplı sivilceler çıkaya başladı. Bir aydır başka bir temizleyici kullanıyorum ve kararım kesin, gerçekten cildimde ters tepki yaptı bu ürün.

Liquid Neutrogena yüz yıkama jelinin dış görünüşü, ambalajı , pompalı olması hoşuma gitti ama bence piyasada daha iyi ürünler aynı fiyata bulunabiliyor. Tabi ki bu yorumlar tamamen kendi cildime ve deneyimlerime dayanıyor. Herkeste farklı sonuçlar gösterebilir. Siz hiç Neutrogena kokusuz sıvı yüz yıkama jelini kullandınız mı? Düşüncelerinizi alayım :)

You Might Also Like

1 yorum:

  1. benim cildim yağlı olmasına rağmen çok eskiden deneme amaçlı almıştım bu ürünü ve sanki felç geçirmişim gibi germişti kurutmuştu. ayrıca minik minik sivilceler oluşmuştu çene ve alın bölgemde ki normalde hiç bir sorun yoktur yüzümde. el sabunu olarak kullanmaya devam etmiştim ki bence öyle yani :D :D elinize sağlık, güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil