ürün yorumu,

Vaseline Nemlendirici Sprey

00:06:00 aylin 2 Comments



Merhaba arkadaşlar, bu yazımda Vaseline Nemlendirici Sprey'den bahsedeceğim. Vaseline Nemlendirici Sprey ilk gördüğümde aşk yaşayacağımı sandığım, fakat ne yazık ki performansını çok da sevenediğim bir ürün oldu. Tabii ki Vaseline Nemlendirici Sprey'in güzel yanları da var , ama ne yazık ki 24 tl'ye 190 ml ürün alıcak kadar değil.

Öncelikle neden sevmediğimden bahsetmek istiyorum. Yani aslında vaat ettiklerini yerine getiriyor:
- tek püskürtme ile eşit bir şekilde dağıtır, cildi anında yumşatır, yağlı ve yapışkan his bırakmaz, anında nemlendirir ve Jel mikrodamlacıklar içerir( tabi mikrodamlacık kısmını ben anlayamam da) . Gerçekten sprey şeklinde olması hem hijenik hem de çok pratik.Ama benim kışın çok kuruyan cildim için(her gün kullanmama rağmen) yeterince iyi bir nemlendirici olarak işe yaramadı.Hatta sanki kullandığım an çok iyi nemlendirmiş gibi gelse de uzun vadede daha sonraları daha fazla kuruttu gibi geldiAyrıca anında emilip yumşak bir his bırakıyor. Ama içerisinde paraben var, evet her şeyde var diyeceksiniz ve henüz araştırmalar parabenin gerçekten kansere neden olduğunu kesinleştirmedi, yinede gerek yok yani.

Benim Vaseline Nemlendirici Sprey'i çok sevmeyişimin en büyük nedeni sanırım Hindistan Cevizi yağı. Vücüt nemlendiricisi olarak Hindistan cevizi yağı kullanmaya başladığımdan beri Vaseline'in spreyini çok dışladım ne yazık ki.

Vaseline Nemlendirici Sprey'ini kötülemiyorum , asla kullanmayın demiyorum bu sprey'i bayılarak kullanan çok insan var, cildin kremi emmesini beklemeyi sevmeyen, çok yoğun kremlerden hoşlanmayan ( bu kremin yapısı çok hafif köpük gibi) kişiler bence bu krem ile iyi geçinecektir. Bunlar benim kendi yorumlarım sonuçta.

Var mı aranızda Vaseline Nemlendirici Spreyi kullanan? Yorumlarınızı merak ediyorum açıkcası :)

You Might Also Like

2 yorum:

  1. bu markanın kakao yağlı el kremini kullanıyorum çok iyi bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmıştım özellikle kokusuna bayılıyordum :) Ama bir süre sonra ağır gelmeye başlamıştı

      Sil