cilt bakımı,

Rosense Gül Suyu ve Peeling

12:23:00 aylin 2 Comments



Rosense gül suyu toniği ve Rosense gül peelingi benim çok sevdiğim iki ürün. Güller diyarı ıspartanın bize sunduğu en güzel avantajlardan biri her yerde doğal ügül ürünlerine rastlayabilmenizdir. Geçen yaz ben de Rosense'in ürünlerini denemeye karar verdim, ürünler çoktan bitti ama yazısı yoğunluğumdan dolayı anca geldi.

Rosense'in bu toniğin, Rosensein diğer %100 Gül sularından farkı ne? Satış danışmanı bana bu toniği önerdiğinde ilk sorum bu oldu, İçerisinde Amino Asir Kompleksi varmış ve bu da diğer gül sularına göre ciltte 3 kat daha sıkılaştırıcı bir etkisi oluyormuş. Rosense'in gül sularını kullanmış biri olarak cildim daha da sıkılaştırdı mı bilmiyorum ama ciltten tüm yağı söktüğünü ve gerçekten cildimi rahtlatıp yumşattığını söyleyebilirim. Rosense'in gül suları alkol ve başka kimyaseller de içermediğinden gönlüm daha rahat kullanıyorum. Rosense'den ayrı bir de beğendiğim Eglantine' diye bir marka var onu da tavsiye ederim.

Rosense'in Peeling'ine gelince, bu peeling tam hassas ciltltere göre bence. Harika bir kokusu var ve içerisindeki papatya özleri cildi yumşaşcık yapıyor. Gerçekten çok nazik bir peeling hatta ilk kullandığım zamanlarda beğenmemiştim pek de öyle pötürcükleri yok diye. Daha sert bir şey arıyorsanız sanırım Rosense'in bu peelingini tercih etmemelisiniz, ama yumşak ve çok ince taneli bir peeling arayışında olanlar bu ürüne bir şans verebilir.

Geçen sene aldığımda Gül Sulu Toniğin fiyatı 16 lira, Peelingin de 15 liraydı diye hatırlıyorum. Eğer Öğrenciyseniz Rosense bayilerinde %10 gibi bir indirim yapılıyor.

Siz hiç Rosense ürünlerini ya da başka bir markanın Gül suyunu denediniz mi? Ne düşünüyorsunuz?


You Might Also Like

2 yorum:

  1. Gül suykokusunu severim. Bu markayı ilk kez duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bilindik bir makra ya da ben ıspartada yaşadığım için her yerde görüyorum :)

      Sil