bioderma,

Bioderma Hydrabio H2o

14:17:00 aylin 2 Comments



Bioderma Hydrabio H2o piyasaya çıktığından beri çoğumuzun severek kullandığı , çok güzel bir makyaj temizleme suyu. En waterproof eyeliner'i, maskarayı bile sizi hiç çileden çıkarmadan ve kirpiklerinizi koparmadan temizleyen, bunu yaparken de hassas cildinize zarar vermeyen, minik gözlerinizi yakmayan güzel bir makyaj temizleme suyu.

Makyaj konusunda makyaj çıkarmak bana çok eziyet geliyor. Bir türlü çıkmak bilmeyen romel kalıntıları, sabah uyanığımızda gözümüzün altının hala siyah olması... Neyse ki bu ürün benim makyaj temizleme merasimimi çok kolaylaştırdı.

Bioderma makyaj temizleme suyu konusunda bize cilt tipimize göre bir kaç ayrı seçenek sunuyor, ayrıca bu makyaj temizleme suyu tonik görevi de göruyor, daha sonrasında yıkanmaya gerek duyulmadıği söylense de ben gece yatmadan yıkıyorum yüzümu.

Bu ürünün dez avantajı ise ne yazık ki fiyatı, garnier'in aynı performansın sadece bir tık altını sergileyen ürünleri daha uyguna bulmak varken, elimiz sürekli biodermanın hydrabio'suna gider mi bu öğrenci halimizle bilemiyorum.

Size bir öneri: Eğer göz makyajını biraz abartmayı sevenlerdenseniz, makyajınızı temizlemeye başlamadan önce biraz temizleyiciyi pamuğunuza dökün ve göz makyajınızın üstünde hafifçe bekletin ki makyajınız yumşasın .


You Might Also Like

2 yorum:

  1. Özellikle kışın böyle pratik ürünlere bayılıyorum. Durulama köpürtme uğraşma derdi yok. Makyajı da iyi temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda sana katılıyorum :) Ama benim yinede içime sinmiyor tekrar yıkıyorum yüzümü ben :)

      Sil