güncel,

Saçımı Mor'a Boyama Maceram

13:07:00 aylin 7 Comments





Bu hayatta denemek istediğim şeylerden biri de saçımı farklı bir renge boyatmaktı. 22 Ocak Doğum Günümde ben de (staj okulumda sorun olacağını düşündüğüm için sadece) saçımın uçlarını ombre gibi mor'a boyattım.

Saçı mora boyatmanın bir kaç ip ucu var. Eğer ki evde kendiniz yapmayı düşünüyorsanız:
1- Saçınızı gerçekten platine kadar açmalısınız, açmadığınız takdirde burada benim kendi mor'a boyama deneyimimdeki renge dönüşür.
2- Kullanacağınız saç boyasının kalitesi gerçekten iyi olmalı. Kuaför'e sorduğumda Morfose saç boyası kullandığını söyledi. Tabi ben bilmiyorum hangisi daha iyi hangisi değil, ama bazısı yağmurda bile akıyormuş o yüzden iyi araştırın , bir bilene sorun derim.
3- Saç boyandıktan sonraki ilk zamanlarda eskş bir havlu kullanabilirsiniz çünkü havluya biraz renk bulaşıyor. Ziyan etmeyin.

Aklıma gelenler bunlar, onun dışında zaten saç boyama tecrübesi olanlar ne yapmaları gerektiğini iyi bilir.

peki benim mor saçımla deneyimlerim neler oldu?
1- Eğer küçük bir yerde yaşıyorsanız sizi yadırgayan, size dik dik bakanlara alışın.
2- Saçımı yıkadıkça mor boya aktı ama aktıkça o kadar güzel pastel tonlara dönüştü ki, ben çok sevdim.
3- Malesef mor, kızıl,yeşil mavi tarzı renkler çok hızlı akıyormuş. Benim Saçım 1.5 ay sonra neredeyse tamamen mordan arınmıştı. Ama çıkan küllü sarı bir renk de yine hoşuma gitti.

Hızlıca akması dışında ben sorun yaşamadım, ama tabi saçımın tamamını mora boyatsaydım (tamamını da platine kadar açtırmam gerekirdi) mor boya aktığında bana pek yakışmayan bir renk ortaya çıkardı(esmer olunca platin beni kötü gösterirdi :) ) Bu nedenle mor boyanın 1.5 aya akacağının bilincinde olarak saçınıza bu işlemi uygulayın. Ya tekrar tekrar üstünden boyayacaksınız ya da daha sonra eski renginize dönmeye çalışacaksınız.

Saçım yıprandı mı peki?
Saçı açtırma işlemi iyi bir kuaföre yaptırılmadığı sürece yıpratıyor ( iyi bir kuaföre denk gelmedim henüz ama bir şehir efsanesi yıpratmayan kuaförlerin olduğunu söylüyor).  Sonuç olarak benim de saç uçlarım yıprandı her ne kadar bakım yapsam da kendi saçın gibi değil. Sonuçta bir asitle saçın rengiyle oynuyorsun ne bekliyoruz ki?

Eğe merak ettiğiniz başka konular varsa yorum olarak bırakabilirsiniz :)

instagram: @aylinista ya da mail aylnece@gmail.com dan ulaşabilirsiniz

You Might Also Like

7 yorum:

  1. Hülya Polat24 Mart 2016 03:00

    Merhaba, çok beğendim hatta bayıldım bi aralar bende yaptırmak istiyordum ama kardeşimin kuaförlük gecmişi var ve bana söyledi saçın platine kadar açıldığını yaptırma sakın cok kötü olur diye :( Ama sizi gördükten sonra tekrar hortladı bu isteğim :) Hangi kuaförde yaptırdınız acaba öğrenebilir miyim mümkünse? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğenmenize gerçekten çok sevindim :) Ben ıspartada yaşıyorum burada öğretmen evinin kuaföreü var genç ve çok becerikli bir bayan gerçekten fiyatı da uygun tutuyor (malum öğrencilik) Bence hayatınızda bir defa deneyebilirsiniz benim saçım çok yıpranmadı çok şükür öyle :)

      Sil
  2. Hülya Polat24 Mart 2016 03:08

    Ayrıca boya markalarından Milkshake diye bir marka var ve daha iyi ve kalıcı olduğunu duydum saçlarımı tekrar boyatırsam kullanacağım marka kesinlikle bu olacaktır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milkshake markasını ben de duydum sanki bir denemek isterim onu da :) Hazır saçımın uçları platine açılmışken bir kaç kez daha boyayabilirim üstünden aktıkça :)

      Sil
  3. Neden bakarlarki böyle dik dik anlamam. Ben çok seviyorum bu renklerde saç boyatanları. Sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel durmuş mor. Ben de değişiklik istiyorum şu aralar. En iyisi ombre diye düşünüyorum. Modası geçmeden yaptıracağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde sacimin aralariordu akti ve sari beyaz kül rengi gibi bir ren olustu bundan nasıl kurtulabilirim?

    YanıtlaSil