pastel,

Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner

05:26:00 aylin 0 Comments


Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner benim büyük beklentilerle olmasa da, iyi bir performans sergileyeceğini düşünerek aldığım ama hiç mi hiç memnun kalmadığım bir ürün. Her ne kadar Pastel'in allıklarını, rujlarını kalıcılık ve renk açısından beğensem de Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner kesinlikle makyaj çantasında olmaması gereken bir ürün bana göre.

Bu likit eye liner gerçekten o kadar likit ki, her kullandığımda göz pınarlarıma doluyor, hemen kurumadığı için her yere bulaşıyor ve emek emek yaptığımız göz makyajını bir anda mahvediyor. yani sulu boya gibi sıvı neredeyse. Fırçasının kullanımı kolay olsa da, sıvı olması fırçasını da kullanışsız hale getiriyor.  Ayıca bu kadar sıvı bir likit eyeliner'in nasıl oluyor da 3 4 saat sonra pul pul dökülmeye, çatlamaya başladığını anlayamıyorum. Aşağıdaki resimde 3 4 saat sonra eyeliner'in gözümde ne hale geldiğini görebilirsiniz.


Üst resmi güneş ışığında çekmiştim de alttaki karanlık oldu bir de titretmişim yinede eyeliner'in ne hale geldiğini görebildiğinizi düşünüyorum. 

Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner'in bu kadar kısa bir sürede bu hale gelmesine hayret ettim. Saat 1.30 gibi sürdüm ve 5te aynaya baktığımda bu hale geldi. Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner'a bir yıldır sahibim be göz makyajımın bu hale gelmesinin nedenini hep kendimde aradım acaba gözümü mü kaşıyorum ya da ovuyorum diye düşündüm ama hiç bir şey yapmadığıma eminim artık. Malesef bu eyeliner'in yolu çöpe gibi görünüyor.

Siz Pastel Pro Fashion - Liquid Eyeliner'i denediniz mi? Bana önerebileceğiniz bir eyeliner var mı ya da :)

You Might Also Like

0 yorum: