günlük

İnstagram Hesabı Dondurmak

14:36:00 aylin 0 Comments

İnstagram hesabı nasıl dondurulur, instagram hesabını dondurmak mümkünmüdür yoksa silmek mi zorundayız. İnstagram kullanmaya ara verebilir miyiz?

Sevgili arkadaşlar, bu aralar ülkemizde yaşanan olaylar beni çok kırdı. İçim param parça... Her an acaba bir yerlerde bir insanlara bir şeyler mi oluyor korkusu. Gelecek korkusu. Bu olaylar büyüyecek mi korkusu... Bir yandan da KPSS'ye iki ay kalmış olması ve benim aklıma takılan bu olaylardan dolayı ders de çalışamıyor olmam ( koyun can derdinde kasap et derdineymiş gibi hissediyorum hala hiç bir şey olmuyormuş gibi ders çalışmaya devam edince.)

Saydığım ve içimde yüreğimi dağılan sayamadığım bir çok nedenden dolayı instagram hesabımı dondurdum. Evet belli bir sayıya ulaşmıştım, takipcim artsın güzel paylaşımlar yapayım insanlara ilham vereyim çok istiyordum ama artık çok anlamsız geliyor. Bir de instagramda insanları, boş yere tartışmalarını, sanki insanlar yeterince gergin değilmiş gibi bir de orada gerginlik yaratmalarını birbirilerini ankara ya da istanbul patlaması ile ilgili paylaşım yapmaları ya da yapmamamalarından dolayı tartışmalarını görünce artık bu ortamlardan uzaklaşmam gerektiğini düşündüm. En iyi kararın ortalık durulana kadar dondurmak olduğunu düşündüm.

Eğer siz de instagram hesabınızı dondurmak istiyorsanız bu linkten yapabılırsınız: 
Linke tıjkayıp giriş yaptığınızda size seçenekler sunacaklardır ara vermek istiyorum, kullanmak istemiyorum gibi.


Allah ülkemize barış, huzur, ekonomik bağımsızlık nasip etsin.

You Might Also Like

0 yorum: