güncel,

Bana gelen sevimli paket

01:12:00 aylin 2 Comments


Ufak bir hediye geldi bana bir kaç gün önce, çok sevimli paketlenmiş. Bu paketin kimden gekdiğini tahmin ediyorsunuzdur zaten, sevgilimden. Burası benim aynı zamanda kişisel günlüğüm de olduğuna göre bu tatlı hatıralarımı bir kenarda bırakmak istiyorum, çünkü hayatta en değerli şeyleri hatıralarımızken, en kolay da onları unutuyoruz, özellikle minik hatıralarımızı...



İnstagramdan takip edenler zaten görmüştür. Kpssye çalıştığım bu süreçte sevgilim de bana çok destek oluyor. Bu aralar biraz sıkıntılıydım, çalışamıyordum güzelce, motivasyonumu artırmak için, neşemi yerine getirmek için bana bu sevimli kedili defterli, kalemleri ve kutu içinde kedi post-it (kitty house it) leri almış ....

Bir ilişkide önemli olan tabii ki sürekli bir şeyler satın almak , pahalı hediyeler vermek/almak değil. 
Önemli olan o ince düşünce. Mesela ben kırtasiye ürünlerine bayılıyorum, resim yapmayı çok seviyorum böyle kalemler tam bana göre, ya da kedileri çok seviyorum herhangi bir deftrer değil de, kedili defter tam benim ruhumu yansıtıyor.


Hadi bugün siz de sevdiğiniz birine tatlı bir sürpriz yapın, gününü güzelleştirin. İlla bir sevgili  olmak zorunda değil bu, gidin annenizi mutlu edin, arkadaşlarınızı, öğretmeninizi... Yeter ki yayılsın mutluluk tohumları bu dünyada 

You Might Also Like

2 yorum: