güzellik,

Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik

13:17:00 aylin 0 Comments


Merhaba Sevgili "Siyah Noktalardan muzdarip" takipcilerim. Bir şekilde bu yazımı bulup geldiğinize göre sizin de siyah noktalar konusunda başınız belada ve çözüm arıyorsunuz. Ben uzun zamandır kullandıp bitirdiğim,hatta fotoğrafını çekip sizinle paylaşmayı düşündüğüm ama asla yazı yazmaya fırsat bulamadığım Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik hakkında yorumlarımı paylaşmak istiyorum. 


Dibine kadar kullandığım Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik aslında sarı renkte. Ve elmayı arındıran temiz ,güzel bir kokusu var. Ürünün Ambalajından da anlayabileceğiniz gibi oldukça bereketli bir ürün olması da indirimden 15Tl'ye almış olmama göre çok iyi bir performans.

Fakat Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik'te beni en mutlu eden mesele ise gerçekten vaadini yerine getiriyor olması! Yani Avene ya da Laroche Posay'den aldığım denediğim toniklerle kıyaslayınca Procsin'in de o eczane markalarına kafa tuttuğunu söyleyebilirim. Ben Burada paylaştığım yüz yıkama jel'i ile birlikte kullandım ve var olan siyah noktalarıma ya da kapalı komedonlarıma %40 gibi bir azalma sağladı ve gerçekten daha fazla cilt kusurumun oluşmasını kullandığım süre boyunca engel oldu.




Bu ürün gerçekten cildi ölü hücrelerden arındırıp daha fazla cilt sorunu yaşamamanıza yardımcı oluyor. Ayrıca bunları yaparken de cildi kurum kurum kurutmadığını da belirtmek isterim. (tabii yine de siz siz olun cildinizi her zaman nemlendirmeye devam edin) . İçerisinde alkol barındırmadığı halde cildimi makyaj kalıntılarından da arındırıdığını gözlemledim.

Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik nasıl uyguluyorum peki?
Aslında her zaman tonikleri nasıl uyguluyorsak öyle uyguluyorum. Bir pamuga bir miktar tonik döküp yüzümün altından alnıma doğru siliyorum. Ve genelde pamuğumda fondöten kalıntılarını görüyorum .

Şu anda burada yazdığım Yves Rocher'in pure system toniğini deneyimliyorum. Ve ikisinin de farklı yönleri var. Yinede daha güzel bir tonik keşfetmez isem dönüp dolaşacağım tonik Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonik olacak gibi duruyor.

Ayrıca buradan da Procsin AcneMin'in yüz temizleme jelinden bahsettim. Jel için ise malesef aynı -tekrar kullanırım- yorumunu yapamıyorum. Nedenlerini merak ediyorsuanız buyurun yazıma :)

Yine Procsin'in Siyah Noktalar konusunda Mucizeler yaratan siyah maskesi için de sizi buraya alayım :)

Sonuç olarak, ben Procsin AcneMin Siyah Nokta Önleyici Tonikten çok memnun kaldım. Bu ürünü Watsons'lardan temin edebilirsiniz. Sizin bu ürün ile ilgili yorumlarınız neler?

You Might Also Like

0 yorum: