güzellik,

Benim Son Baharım, benim Aksesuarlarım

12:43:00 aylin 2 Comments


En sevdiğim mevsim, en sevdiğim renkler, en sevdiğim aksesuarlar.

Bu son baharda üzerime yapışan aksesuarlardan bahsetmek istiyorum.Konumuz malum: Son Bahar. şimdi bu son baharın çok tuhaf bir özelliği var, eminimki hepimiz bu özelliğinin farkındayız, kimi kızlar Alaska botları giyor iken, benim gibi bazı çılgınlar hala babet giymeye diretiyor. Peki ya neden babet giymek için uğraşıyoruz?

Cevabı Sandalet. Evet, yaz boyunca sandaletin rahatlığına, tiril tiril ayak özgürlüğüne alıştıran bu harika roma icadı sandaletler ( belki de uyduruyorum belki de romalılar icat etmemiştir bana inanmayın) benim babet giymeme engel oluyor. Ayrıca babetler saat 8 ile 15 arasında giyilebilir son bahar, 15 den sonra bot giyilsin kuralı var bilmiyormusunuz ( Yine uydurduğum bir kural, olsun bence bu son baharda bizim ne giymeliyiz şokumuza engel olacaktır).  Ben bu babetleri seviyorum, leopar desenlerini de seviorum sanırım fark ettiniz.

Gelelim kemere, bol kıyafetinizi ince bir kemer ile tamamladığınızda o kıyafet bambaşka bir hale bürünüyor. ya da uzun gömleğiniz var ise, hatta sevgilinizin uzun gömleği ar  var ise onunla falan da kombinleyin.  Bu son bahar, bu kemer üzerime yapıştı. Kemerimi takmadığımı görenler kör oldu.

Saatim. Saatimi Ali expressten almıştım. İnstagram butiklerin bu tür saatleri 25 30 TL artı Kargo ücreti ile sattığına kanmayın, 2$ 3$ bir şey, evet Dolar şu an yüksek ben aldığımda 1 $ 2 Tl idi. Doların düşmesi için dua etmemiz gereken bir neden daha. Aliexpress!

Gözlük, yine, yeni, yeniden leopar. Gözümde değilse kafamda, kafamda değilse gözümde. Sahip olduğum diğer iki gözlüğüm garip bir şekilde kırıldıktan sonra ( Sanırım biri bana komplo kurdu)  gittim "lan ne verecem gözlüğe para, seneye atanınca kendi maaşımla alırım." dedim, ve gittim son bahar olduğu için ucuzlayan dandik gözlüklerden aldım. inşallh gelecek eylüle kadar ( Atanacağım ya eylülde) gözlerim bozulmaz, kendime hemen (atanınca) yeni gözlük alacağım.


Peki ya kaç para bu zımbırtılar?
Babetler 10€  C&A dan almıştım
Kemer Satın aldığım bir ürünün yanındaydı, yani yine de ürünü de göz önünde bulundurursam bu kemere sen de 5 Tl ben diyim 10 TL
Saat 3$ - Aliexpress ( Evet, çin malı)
Gözlük 10 TL ( Kesin bu kadar ucuz olduğuna göre o da çin malıdır)

Not 1: Sanırım artık benim çok fakir, ya da çok pinti olduğumu düşünüyorsunuzdur. Hayır değilim, yani sadece bu yıl çok para harcamamaya, her şeyi seneye atanınca almaya karar verdim. Dua edin bana :)

Not 2: Hayır bunların hepsini aynı anda takmıyorum, o saatin, gözlüğün ve babetin leopar desenlerinin farklı olduğunu ve birlikte çok saçma duracağının farkındayım.

You Might Also Like

2 yorum:

  1. Gozluge baaaayildiiiim. Saatleri bende aliexpresten aliyorum dort gozle dolarin biraz daha dusmesini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir an önce düşer de rahatca alışveriş yapabiliriz tekrar :)

      Sil