kesfet,

Wooderful Life Kedicikli Müzik Kutusu

11:29:00 aylin 1 Comments


Anne kedi, Baba kedi ve üç yavrusu.
Sanırım bu müzik kutusu hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biri, tam benim gibi bir kedi insanı için tasarlanmış!

Bugün günüm işte bu güzel hediye ile başladı. Wooderful Life eski tarz müzik kutularını günümüze uyarlamayı konsepti haline getirmiş ve müşterilerine bir çok güzel alternatifi olan müzik kutuları tasarlamış. Kanada ahşabı kullanılan bu eski usül müzik kutuları el ile yapılıyor yani büyük bir emek var arkasında. Sevgilim DnR dan almış ve böyle bir kutu içerisinde geldi



 Üstten Bakılınca üç tane kedicik, biri anne biri baba üç yavruları var. kedi yavrularından ikisi sepette, biri de haylaz herhalde dışarda top oynuyor .





Çok şık detayları olan, harika bir ahşap kokusuna sahip bu müzik kutusu beni benden aldı. Babam Marangoz olduğundan zaten çok ilgim var ahşaba, ahşap sanatlarına. Kedilere olan sevgimi ise herkes bildiğine göre gerçekten bu müzik kutusu özel benim için hazırlanmış sanırım :)




Müzik kutusu home,sweet home melodisini çalıyor, size nasıl bir şey olduğunu görmeniz için aslında bir video çekmiştim ama kameram eski olduğundan biraz kalitesiz olmuş. Yinede en azından melodinin nasıl bir şey olduğunu falan anlarsınız :)






Beni o kadar mutlu eden bir hediye oldu ki, bir kez daha evet o doğru kişi dedim...



Sizce de çok tatlı değil mi :) ?

You Might Also Like

1 yorum:

  1. Harika bir hediye gerçekten. Ben de yeni keşfettim. Kız arkadaşıma sipariş ettim az önce. Araştırırken de sizin blogunuza denk geldim :)

    YanıtlaSil