güzellik,

Missha Black Ghassoul Maske ( Siyah Maske)

02:04:00 aylin 0 Comments


Missha Black Ghassoul Maske hakkındaki düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. Daha önce bu sayfada  Missha'dan aldığım bir kaç üründen bahsetmiştim ve artık neredeyse üç ay geçtiğine göre yorumlamalarımı yapabilirim.

Bu ürünün vaad ettiklerini de yazmadan geçmiyim:
- Sebumu yok eder
- Gözenekleri sıkılaştırırmış ve bunu mineraller ile yaparmış
-Siyah noktaları temizlermiş


Öncelikle belirtmek istiyorum ki daha önce de çeşitli markalardın Siyah Peel Off maskelerini kullanmıştım. Zaten bu tür maskelerin kullanımı bana daha pratik geldiğinden daha çok tercih ediyorum. Ama Missha'nın yeri gerçekten ap ayrı benim için. Tabii ki hiç bir ürün bir anda bize bebek poposu cildine ulaştıramaz ama en azından bu ürünün siyah noktalarını güzel temizlediğini söyleyebilirim. 

Ürünün çok tuhaf bir kıvamı var, hemen yayılmıyor sürmesi biraz zor bu yüzden ince bir tabaka halinde sürmek işinizi kolaylaştıracaktır. Bu ürünü temizlenmiş bir cilde sürüp yarım saat bekledikten sonra ( Ya da iyice kurumasını beklediklten sonra) yavaş yavaş soyabilirsiniz, eğer soyarken parçalanmıyorsa, yani tek bir tabaka halinde çıkıyorsa en iyi etkiyi gösteriyor demektir. 

Bu maskeyi burun, alın, çene ve siyah siyah noktalarınızın olduğu her yere uygulayabilirsiniz ben bazen abartıp tüm yüzüme sürdüğüm de oldu , ama daha sonra maskeyi soymak bir işkenceye dönüyor ( hele bir de yanlışlıkla saçınıza bulaştırmışsanız) .

Maskenin fiyatı 27 ve 32 lira arasında değişiyor, ama 6 aylık bir raf ömrü var o yüzden benim gibi ufak boyunu satın almanızı tavsiye ederim.




Şimdi gelelim sevmediğim yanlarına, bu ürünün ömrü 6 ay olmasına rağmen bizim türkiyenin yaz sıcağında bi bozuldu bi değişti. Yazın eskisi gibi sürülemedi, dağılmadı, kurumadı bir tuhaf oldu. Yani sıcaklıktan bu kadar çok etkileneceğini bilseydik dolapta falan saklardık. Sonuçta boşa verilen bir para olmuş oldu.

Böyle havalı bir ismi falan var ama içindeki Fastan gelen sertifikalı(?) Ghassoul tozu ile Kore kömürü karışımı bir şeymiş. Kömür mü sürüyoruz yani?

Bu ürünü aldığımda aslında çok da dikkat etmiyordum ama artık içerik konusuna da daha dikkatli yaklaşacağım :)

Sonuç olarak Missha Black Ghassoul Maskenin aslında vaad edilenleri yerine getirdiğini düşünüyorum. Gerçekten de siyah noktalara güzel bir çözüm oluyor hatta siyah noktayla beraber ciltte ne var ne yoksa alıp götürüyor adeta :)

You Might Also Like

0 yorum: