Gosh,

Oh my Gosh! Gosh İlluminating CC krem

06:31:00 aylin 0 Comments



Siz makyajınızı nasıl alırsınız? Biz hayvanlar üzerinde test yapmayanından almaya karar verdik bu sefer. Aslında oturup biraz araştırınca bizim hayvan deneyi diyip geçtiğimiz o olgunun aslında o hayvanlar için ne tür eziyetlere neden olduğunu aklımıza bile getirmiyoruz. Belki de daha duyarlı olmalı... Ttürkiyede hayvanlar üzerinde deney yapmayan kozmetik markaları bulmak eskisi kadar zor değil artık, neredeyse her Gratis mağazasında bulabileceğimiz Gosh markası da bunlardan biri.



Geçen kış ten rengimin açılmasıyla , yazdan kalma fondötenimin bana artık biraz koyu gelmeye başladı ve cildime daha hafif bir kapatıcı arayışımda Gosh’un illuminating foundashion CC kremi ile karşılaştım. Cildim yaz’ın yağlı kışın ise kuru olduğundan biraz nemlendiren, dışarıya çıkarken cildime canlılık veren ama gereksiz bir ağırlık hissettirmeyecek bir ürün arıyordum ki, Gosh’un bu CC kremi tam da bu isteklerime cevap verdi. Kapatıcılığı orta düzeyde diyebilirim, zaten ben kapatıcılıktan ziyade cilt tonumu eşitlesin istediğimden çok yoğun bir kapatıcılık arayışında değildim. Ayrıca ciltte yapış yapış olmaması, sürülünce ağırlık yapmamasını beğendim.



 Spf 10 olması bence anlamsız her ne kadar yaz kış güneş kremi kullanmaya başlamış olsam da, özellikle yaz mevsiminde güneş kremi sürmeden sadece Gosh’un bu CC kremini sürüp çıkayım demek imkansız.
Bir diğer eleştirdiğim nokta ise şu; CC kremler yağlı ciltlerin bir nevi BB kremi. Kuru ciltlere BB krem önerilirken yağlı ciltlere CC krem öneriliyor. Lakin Gosh’un bu CC kremi gerçekten yoğun bir ışıltı, bir aydınlık veriyor desem yalan olmaz. Ve yazın yağlı cildime, hafif diye bu CC kremi sürdüğümde adeta parlak bir ay parçası gibi etrafta dolanıyordum. Sürekli pudrayla matlaştırmaya, o parlaklığı gidermeye çalıştım.

Kısaca özetlemek gerekirse, Gosh İlluminating CC krem kışın severek kullandığım, yazın ise hiç hoşlanmadığım bir ürün oldu. Yağlı ciltlerin daha parlak gözükmesine neden olurken kuru ciltlere güzel bir aydınlık, canlılık verebilir. Tabii ki bunlar kendi deneyimlerim , herkesin cilt yapısı, zevki, tercihi farklıdır. Yinede umarım bu yazım biraz da olsa bilgilendirici olmuştur sizin için.




Sizin yorumlarınız nedir? Tavsiye ettiğiniz , hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir CC krem var mı?

You Might Also Like

0 yorum: