güncel,

Kısa Günün Yazısı: Üzgün Suratlı Çanta

13:50:00 aylin 2 Comments

Kısa günün yarısı, malum 21 Aralık en kısa gece ya, sıkılmayın bu gece de okuyacak bir şeyiniz olsun diye bu yazımı da bugüne sakladım :)


Sizi yeni çantam ile tanıştırayım ta uzak yollardan bana ait olmak, neşeli günlerime renkli karakterimden bir parça daha katıp tarzımı farklılaştırmak için gelmiş. Kalpli gözlü üzgün suratlı çantama Merhaba diyin.


Bu çantayı Aliexpressteki bu satıcıdan aldım. 9 $ yani ortalama 30 Tl ye geldi işte. Satıcımız gayet ilgili, çantamın gelmesi de ortalama bir ay sürdü, sıkıntı yaşamadım. Paketi de zaten gördüğünüz gibi iyice sarılı bir şekilde geliyor.





Şimdi boyutuna gelecek olursak, öyle ufacık olup da içine dünyayı sığdıran çantalardan değil ne yazık ki, kalın spiralli defter kalemlik, cüzdan telefon anca sığıyor sıkış tıkış ( Telefonumun vecüzdanımın büyük olduğunu belirtmek istiyorum). Derisi de en kalitelisi değil ama ben bu çantayı ortalama 1 ay kadar bir süre (görmemiş yeni çanta almış gibi) kullandım ve bir gün hiç bir şey yokken sapı koptu. Hani bu çantaların saplarının ucunu diiyorlar ya, işte orası ama ben de geri diltim şimdi mutlu bir şekilde yaşamaya devam ediyoruz.  



Bana sorarsanız eğer, kimsede olmayan bir çantam olsun, bu tarz tatlı farklı çantalar Türkiye'de haddinden fazla pahalı oluyor diyorsanız bu tarz çok sevimli çantalar var gerçekten Aliexpress'te. Benim bu çantam da çok sevimli bence :)



Bu da son fotoğraf olsun bari:




You Might Also Like

2 yorum:

  1. harika bir çanta Canım bloğunu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben iade-i ziyarete geldiim ^-^ Çantaya bayıldım güle güle kullan, bloğunuda takipteyim ^o^

    YanıtlaSil