güncel,

Morfose Mega Violet Hair Color

04:48:00 aylin 0 Comments


Merhaba bugün Morfose Mega Violet Hair Colour'dan bahsetmek istiyorum.  Öncelikle şunu belirteyim ki arkadaşlarla oturup kendi kendimize saçımızı boyamaya karar verdik. Bir şeyi yanlış yapmış olmalıyız ki, böyle karışık bir renk ortaya Çıktı :D

Ben sonuçtan Memnunmuyum derseniz evet değişik ve farklı oldu. Farklılık da her zaman iyidir.  Mordan ziyade kızıl bir görünüm elde ettim. Peki ya Morfose Mega Violet Hair Colour ile ilgili tecrübelerime dayanarak size nasıl yapmamanız ve nasıl yapmanız gerektiğinden bahsedeyim ki sonra hayal kırıklığına uğramayın.


- Eğer saç boyama ile ilgili tecrübeniz yoksa saçınızı sarıya açarken yakabilirsiniz. Ama bu boyanın saçınıza işlemesi için platine yakın bir sarıya açmanız gerekiyormuş (muş diyorum çünkü şu kızıl gibi olan yerleri  yakarım diye öyle platine yakın falan açmamıştım  bu nedenle renk giremedi saçıma :D)
- İkinci hatam ise ne oldu biliyor musunuz? Cimrilik yaptım. Evet saç boyası hepimize yetsin diye az az sürdük ve bu endenle saça işlemedi. Daha sonra bol bol sürerek denediğimizde istediğimiz morluğa ulaştık. Ama o zaman artık her şey için çok geçti :D
- Sonuç olarak biz bunu arkadaşlarımla geçen sene yapmıştık. Üstünden bir yıl geçti ama tecrübelerimi paylaşamamıştım. Şimdi bakınca ne günlermiş diyorum :)



Bana sorarsanız Morfose Mega Violet Hair Colour'oldukca başarılı. Hemen akma yapmıyor fiyatı da uygun. Ama asıl o mega violet renge ulaşmak için saçınızın gerçekten çok açılması gerekiyor. Gördüğünüz o saç ucumdaki morluklar platin sarısıydı işte. Ama ne yazık ki en çok yıpranan da oralardaki saçlarım oldu.


Sizin Morfose Mega Violet Hair Colour hakkında düşünceleriniz nedir?

You Might Also Like

0 yorum: