diy

Mandallarla Basit Planner Yapımı

01:01:00 aylin 0 Comments





    




Geçenlerde elimdeki malzemelerle ne yapsam acaba diye düşünürken aklıma bu fikir geldi. Hem malzemeler değerlensin hem de şu sıralar çok böyle moda olan bu tür Planner'lardan benim de olsun bir tane dedim. Üstelik bu Planner'in yapılışı çok da kolay!

İhtiyacınız olanalar:
1- MDF Ahşap
2- Ahşap Mandal
3-Sllikon Tabancası

geri kalan tüm malzemeler sizin hayal gücünüze kalmış. İsterseniz başka renge boyayabilir, hatta hiç boyamayabilirsiniz bile.

Peki Ben neler yaptım?
1- Önce ahşabı boyadım



 

 2- Silikon Tabancası yardımı ile Mandalları tek tek yapıştırdım ( Aman Dikkat elinizi yakmayın!)

 
 


3- En son da Etiketleri yapıştırdım, günleri yazdım ve süs yapıştırdım. Ama tabi ki bu tamamen size kalmış.







Ve burada da yapılışını anlattığım bir video :)

You Might Also Like

0 yorum: