diy

Keçeden Anahtarlık Yapımı

13:00:00 aylin 0 Comments


Aslında ödevim için küçük bir keçe pengueni tasarlamıştım. Sonra o kadar hoşuma gitti ki arkadaşlarıma birer penguen anahtarlığa yapmaya karar verdim. Renk renk yapabileceğiniz, kendi hayal gücünüzle istediğiniz her şeyi yapabileceğiniz minik anahtarlıkların yapımı çok kolay!




İhtiyacımız olanlar:
1- İstediğiniz renklerde keçe
2- İğne iplik
3- Göz dikmek için düğmecikler
4- Anahtarlık ucu ( incik boncukcularda bulursunuz)


Yapmanız gerekenler:
Önce ne yapmak istediğinize karar verin ve şablon çizin, ben yuvarlak penguen yapacağımı düşündüğüm için elimde bulunan en uygun yuvarlak form olan maybelline pudrasını kullandım ve kendime kalıp çıkardım.
Gerisi kolay, keçeye kalıbı çiz, kez, dik, dikerken üstüne de anahtarlığın takılacak yerini keçelerin arasına dikmeyi unutma ( Ben iki tane yuvarlak kestim yastık gibi yani içini de pamukla doldurdum) . İsterseniz pengueninizin üstüne küçük bir delik açıp anahtarlık ucunun halkasını geçirebilirsiniz ama bana çok zahmetli geldi o yüzden dikiverdim gayet de sağlam oldu.

Umarım bu küçük fikrimi beğenmişsinizdir.

Siz neler diktiniz bakalım?





You Might Also Like

0 yorum: