güzellik,

Himalaya Peel off Mask yorumu

12:04:00 aylin 0 Comments

             

Peel-off Maskeler yani soyulabilen maskeler son zamanların favori ürünleri haline geldi. Ben de Uzun zamandır Himalaya'nın Peel off Mask'ını kullanıyordum. Peel Off maskelerin kullanımı diğer maskelerin kullanımına göre daha kolay ve daha eğlenceli. Genel olarak Peel off maskeleri sevsem de Himalaya Peel off Mask hakkında çok harika şeyler söyleyemeyeceğim malesef.


Üstteki resimlerde gördüğünüz gibi uygulaması gayet kolay. Ambalajı kullanışlı. Himalaya Peel off Maskenin lapaklı olması güzel. Makseyi ilk olarak uyguladığımızda biraz zor yayılan ve yapış yapış olan bir yapısı oluyor. Bir nevi uhu 303 gibi bir kıvamı var.  Yüzümüze maskeyi uyguluyoruz , aman diyim saçınıza gözünüze bulaştırmayın çıkarması daha sonra zor oluyor. Yüzümüze uyguladıktan sonra , uyguladığımız kalınlığa göre 15-20 dakika iyice kurumasını bekliyoruz.


Maskemeiz kuruyunca yavaş yavaş kabuk kabuk oluyor. ve sonra anlıyorsunuz ki "Maskeyi soyma zamanı gelmiş". Peel Off maskelerin en zevkli kısmı soyma kısmı. Yalnız bu maske baya zor çıkıyor sanırım cildimdeki minik tüyleri de beraberinde götürüyor. Ayva kılların daha da kalınlaşmasına neden olur mu bilemiyorum.

Bu ürünün sevdiğim yanları:
1- Peel Off maskeleri eğlencelidir bu zaten yeterli bir neden.
2- Siyah nokta vs gibi sorunlara çözüm olmasa da ölü derileri güzel soyduğu doğrudur.
3- İçindeki Badem ve Salatalık cildi gerçekten rahatlatıyor.

Gelelim bu ürünü neden sevmediğime:
1- Evet çok sert bir soyucu etkisi var, ama bu soyması benim komedonlarıma, sivilcelerime iyi gelmedi
2- İyi gelmediği gibi bu maskeyi ne zaman kullansam ertesi gün cildim daha da yağlandı. Bu da hoşuma gitmeyen bir durum oldu açıkcası.
3- Belki biraz ön yargı olacak ama, ben bu markanın Neem maskesini kullandım ve o maske bir harika! Bu nedenle Peel Off Maskesi için de beklentim yüksekti. beklentim karşılanmadı.

Peki bir daha alır mıyım? Pek sanmıyorum. Mükemmel Peel Off maskeyi arayacağım ve bulacağım! Bana tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mı?

You Might Also Like

0 yorum: