Missha,

Missha Makyaj Temizleme Yağı

12:43:00 aylin 0 Comments


Yazdan kalma bir yazı vardı belki hatırlarsınız,Missha'dan bir kaç ürün almıştım. Üstünden aylar geçti hala kullanıyorum ve sanırım artık yorumlama vakti geldi. O kadar zaman geçti ki bu resimleri de Eylül'de çekmiştim üstünden bir yıl geçti hatta üstüne kaç makyaj temizleyicisi bitti, çok uzun zaman geçtiğine göre Missha yüz yıkama yağı hakkında yeterince fikir sahibi olduğumu düşünüyorum.

Nasıl kullanılır?
Yağdan birkaç damla alıyorsunuz ve temizlenecek bölgeye masaj yaparcasına dairesel hareketlerle uyguluyorsunuz.





Uyguladıktan sonra yukarıdaki resimdeki gibi yüzünüzde o an bulunan makyaj malzemeleri birbirine karışacak ve bu iğrenç görüntü ortaya çıkacak. Her yeri makyaj temizleme yağı ile ovaladığınızdan emin olduktan sonra suyla yıkıyorsunuz, zaten köpükümsü bir kıvam alıyor bu yağ su ile temas edince.



Ben bileğimi yıkadım, çok ovalamadım ama siz de sonucu görün diye. Su waterproof rimel dışında her şeyi çıkardı. Gerçekten o konuda vaat ettiklerini yerine getiriyor.


Sevmediğim Yanları?
Missha Makyaj Temizleme Yağı göz ile temas ettiği an kör kalıyorsunuz! Haha tabii ki şaka, ama gözünüzü öyle yakıyor ki, bir süre gerçekten bulanık görebiliyorsunuz o yüzden bu ürünü kullandığınız sırada gözünüze kaçırmamaya dikkat edin.

You Might Also Like

0 yorum: