güzellik,

Maybelline AffiniMat Fondöten

13:07:00 aylin 1 Comments


Maybelline AffiniMat Fondöten kullananlar.Maybelline AffiniMat Fondöten kullanıcı yorumları.Maybelline AffiniMat Fondöten kullananları ne diyor ile ilgili blog yazıma hoş geldiniz.

Merhaba sevgili okurlar. bugün sizinle Maybelline AffiniMat Fondöten ile yaşadığım uzun soluklu ilişkimden bahsetmek istiyorum :) Neden uzun soluklu ilişki diye soracak olursanız size şimdi uzun uzun anlatayım :) 

Öncelikle Maybelline AffiniMat Fondöten'e bayıldığımı söylemem gerekiyor. Yani bu fondöteni en çok sevmemin nedeni hafif yapısına rağmen bana istediğim kapatıcılığı sağlaması . Ben yüzümde "fondöten var" diye bağıran kozmetiklerden pek haz etmediğim için bu tarz daha sıvı ama kapatıcılık özelliği ortanın üstünde olan fondötenleri daha çok seviyorum seviyorum. Zaten yavaş yavaş günlük hayatımdan fondöteni de çıkarmaya çalıştığım için gittikçe daha hafif yapılı fondötenleri kullanmaya başladım. 

Maybelline AffiniMat Fondöten'in bendeki rengi 24 Golden Beige. Malesef benim kullandığım çoğu fondöteni farkında olmadan pembe alt tonlu aldığım için hep bir pembelik bırakıyordu ama Maybelline AffiniMat Fondöten'in Golden Beige tonu tam istediğim gibi ten rengime uydu. Esmer tenli (hatta aslında benim gibi yeşil alt tonlu bayanlar için - yeşil alt tonu ne demeyin olive skin de denen altınmsı/yeşilimsi bir alt ton) olan bayanlara önerebileceğim bir ton.

Peki Şimdi fondötenin numarasından konuşmayı bırakıp, sevdiğim ve sevmediğim yanlarını inceleyelim. Hazır mısınız?

Sevdiğim Yanları:
Maybelline AffiniMat Fondöten kesinlikle isminden de anlaşılacağı üzere mat bitişli bir fondöten. yağlı ciltler için uygun
- Maybelline AffiniMat Fondöten 17 Spf içeriyor. Kış için yeterli, yazın ekstra gğneş koruması şart (yinede hiç yoktan iyidir)
- Maybelline AffiniMat Fondöten gözeneklere dolma yapmadı bende, sivilce oluşumuna da neden olmadı. Gayet severek kullandım. Daha iyisini bulamazsam kesinlikle tekrar alacağım bu ürünü.
- Maybelline AffiniMat Fondöten Bence fiyatına göre gayet başarılı, kalıcılığı da pudra vs ile kullanılırsa 10 saate kadar dayanıyor bende.

Peki Dezavantajları neydi benim için?
-Maybelline AffiniMat Fondöten'in yandaki resimde görebileceğiniz üzere ağzı kullanışsız. yani fondöten diğer bildiğimiz fondötenlere göre daha sıvı olduğu için daha çok akıyor ve bu nedenle bu ambalaj yapısı fondötenimizin ziyan olmasına neden oluyor bence. 
- Maybelline AffiniMat Fondöten'in sevmediğim diğer yanı ise eğer cildiniz kuru ise, ya da karma (ya da eğer yağlı cildiniz varsa ama sivilce kremi cildinizi kurutuyorsa) bu fondöteni nemlendirici sürmeden kullanamazsınız çünkü pul pul bir görüntü oluşuyor bir süre sonra.
 
            

 
 

            

Size bir de kolumda uygulanmış halini göstermek istedim. Gördüğünüz gibi Maybelline AffiniMat Fondöten gayet pürüzsüz bir görüntü ve renk tonunu güzel eşitleyen bir fondöten. Ben severek kullanıyorum. Maybelline AffiniMat Fondöten hakkında yazacaklarım bunlardı. sizin Maybelline AffiniMat Fondöten hakkındaki düşünceleriniz neler?

You Might Also Like

1 yorum:

  1. İyi günler. Bu ürünü bir türlü bulamıyorum. Ten rengimi en iyi koruyan ve uzun süreli kullanabildiğim bir üründü. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil