Balea,

Balea - Micellar su ( Diğer micellar su'lara alternatif olabilir mi? )

13:21:00 aylin 0 Comments



Bu Yazımda size "Balea Mizellen Reinigungs wasser"den bahsedeceğim

Son yıllarda biz kadınlarda makyaj malzemeleri deneme ve kullanma merakın arttıkca, bu makyajı cildimziden yüzümüzden nasıl daha iyi çıkaracağız düşüncesine girdik ve kozmetik sektörü de bizim bu arayışlarımıza cevap verebilmek için önümüze çeşit çeşit ürünler sunmakta. Son yılların popüler ürünlerinden biri ise micellar makyaj temizleme suları. Almanyaya ailemin yanına geldiğimde, ablamdan kalan "balea markalı micellar temizleme suyu' nu deneme şansım oldu. Peki nasıl buldum?

Malesef Balea Mizellen Reinigungs wasser benim için sınıfta kalan bir ürün oldu. Evet fiyat açısından oldukca uygun bir ürün olsa da bana göre biraz daha para verip garnier'in makyaj temizleme suyunu almakta fayda var. Neden mi?

1- Balea Mizellen Reinigungs wasser bence göz yakıyor. Rimeli çok kullanan bir kız olarak göz makyajımı temizlemek ayrı bir zahmet benim için. Tabi ki kendim göz makyajımı temizlemek için normalde çift bazlı makyaj temizleme suyu kullanıyorum. Yinede bu ürünü deneyimlemek istedim ve sonuç olarak malesef Balea Mizellen Reinigungs wasser gözü yakıyor.

2- bu ürün ile cildimi sildikten sonra sanki hala bir yapışkanlık hissi varmış gibi geliyor. Garnierin de Biodermanın da micellar makyaj temizleme sularını denemiş biri olarak bu ürünün kullandıktan sonra bıraktığı hissi hiç sevmedim. Yani cildini sildikten sonra tekrardan yüzümü yıkama gereği duyuyorum( tabi ki yıkamalı her üründe ama bu ürünün hissiyatı kötü)

3- Balea Mizellen Reinigungs wasser çok köpürüyor. Genelde insanlara temizleme ürünlerinin köpürmesi daha iyi temizliyor izlenimi uyandırsa da çoğu fazla köpüren ürünün köpürme nedeni aslında içerisindeki bazı kimyasalların daha fazla olmasından kaynaklanıyor. Evet malesef garnier’in de micellar makyaj temizleme suyu köpürüyor ama Balea’nınki kadar değil.  gözümüze de sürdüğümüz bir ürünün fazla kimyasalli olmaması gerekiyor bence.

Ama tabi vaad ettiğini yerine getiren bir ürün mü? Bence evet. Sonuçta makyajı temizliyor mu, temizliyor. Üstelik fiyat olarak 2 € ile gayet de uygun. Yinede bana sorarsanız makyaj temizleme su konusunfa garnier hem fiyat hem performans konusunda gayet başarılı bu nedenle Balea Mizellen Reinigungs wasser benim bir dahaka almayacağım bir ürün. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?








You Might Also Like

0 yorum: