diy

Keçeden Bardaklık Yapımı

05:50:00 aylin 0 Comments



Merhaba Sevgili DIY Severleri.
Bugün size taa kılın başında yaptığım sevimli kupa tutucularını nasıl yaptığımı göstermek istiyorum. Havalar daha fazla ısınmadan paylaşayım dedim. Uzun zamandır aklımdaydı ama Bloga girip paylaşımda bulunmaya hiç fırsat bulamadım açıkcası.

İhtiyacınız olanlar sadece keçe, bir kahveciden alacağınız kahve tutma kartonu ve bir fikir :) Ben sevimli bir tilki yapmak istedim. Gelelim Aşamalara:

1- Önce Kahve tutma kartonunu kalıp olarak kullanıyoruz ve istediğimiz deseni tasarlıyoruz.

2- İstediğimiz deseni tasarladıktan sonra keçeden gerekli şekilleri kesiyoruz ve isterseniz silikon tabancası ile yapıştırıyoruz. Diğer bir seçenek ise keçeleri birbirine dikmek. Tercih elbette sizin :)



Son olarak da iki ucu birbirine bağlıyoruz ve böylece kupamızı saracak bir tutucu elde etmiş oluyoruz.


  
Bu Sonuncusunu da simli eva kağıdı ile yaptım.





Nasıl olmuş sizce? En Çok Hangisini beğendiniz :)

You Might Also Like

0 yorum: