Clinique,

Clinique Clarifying Tonic

13:15:00 aylin 0 Comments



Merhaba Arkadaşlar bugün sizinle Clinique 3 adımlı cilt bakım sistemlerinden Arındırıcı losyonunu paylaşacağım. Benim elime tesadüfen geçen bu toniği çok sevdim. Fakat 3 adımlı sistem şeklinde kullanmadım yani kendi cilt temizleme ürünümü ve kremimm kullandım. Yinede Clinique  Arındırıcı losyondan çok memnun kaldım. Yağlı ama kuru bir cildim var ( bu nasıl mümkün inanın ben de bilmiyorum) ve ben bu toniği kullandığımda cildimin ferahladığını ve nefes aldığını hissediyorum adeta. 

Yüzüm için kullandığımda ter temiz hissediyorum. Ve size bir sır vereyim, ben sırtımda da sivilcelerden muzdaribim ve bu tonik sırtımdaki sivilcelere (yüzümdekilerden) daha iyi geldi. resmen sivilcelerimi kuruttu. Yani bu tonik ile sırtımı ve bağrımı sildikten sonra pamukta resmen kir çıkıyordu ( ben pis değilim ama esmer olduğumdan cildim soyuluyor :P ) ve sonuç olarak Clinique Arındırıcı losyondan çok memnun kaldım. Yine de hassas ciltlerin çok sevmeyeceğini düşnüyorum çünkü kurutuyor ve alkol oranı çok fazla gibi.

Clinique Arındırıcı losyonun kokusunu sevdim ama tekrar edeyim, hassas cildi olanlar ya da kokulara karşı hassasiyeti olanlara belki biraz ağır gelebilir. İçerisindeki alkol oranı baya yüksek bu da alerjik reaksiyona neden olabilir. Ayrıca kimi insanlar alkol kokusundan haz etmediğinden bu toniği satın almadan önce bu konuyu göz önünde bulundurun.

Şimdi bu kadar övgüden sonra bir daha alır mıyım sorusuna gelelim.

Bir daha alacağım bir ürün değil malesef. Evet performansı iyi ama fiyatı bana göre pahalı. 400 ml 110Tl,-140 TL gibi bir fiyat aralığına sahip. Bence bu fiyata göre daha uygun ve performansı yüksek tonikler var piyasada.




ve bir diğer sevmediğim nokta ise ambalajı. Malesef kapağının çevirerek açılan bir kapak olması ve ağzının bu kadar geniş olmasını kullanışlı bulmuyorum. 
Yani aslında bana kalırsa performansı oldukça başarılı bir ürün, yani yağlı ve kuru ama hassas cildi olmayanlar için iyi gelecek bir ürün. Fakat fiyat açısından sınıfta kaldı. 110 Tl bir toniğe verileceğine elma sirkesi ile maden suyunu karıştırarak daha doğal ve sağlıklı bir tonik elde edebilirsiniz. Ama bu da başka bir yazımızın konusu olsun J


Siz Clinique Arındırıcı losyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Deneyimlerinizi bizimle paylaşın J

You Might Also Like

0 yorum: