güncel

Wooderfull life mini müzik kutu

13:33:00 aylin 2 Comments


Bu tatlı kutucuğun içinde ne var biliyor musunuz? Açınca eminim çok hoş bir müzik kutusu! Daha önce bu yazımda size erkek arkadaşımın bana aldığı kedicikli müzik kutusunu anlatmıştım. İnstagramda da paylaşım yapınca "Wooderfull Life(İnstagram)"  bana hediye göndermek istemiş. İlk başta çok şüpheli yaklaştım bu duruma , sonuçta her gün tanımadığınız insanlar size hediye göndermiyor :) 

Bana yukarıda gösterdiğim tatlı kutucuk geldi, içinde o kadar tatlı bir müzik kutusu vardı ki çok hoşuma gitti.

(Resimlerin üstüne tıklayarak onları büyütebilirsiniz)




El yapımı olan bu müzik kutuları eski japon geleneklerini yenilikçi teknikler ile harmanlayarak yeniden oluşturmuş,gerçek ahşap kullanılarak ve büyük kısmı el yapımı olan bu tatlı müzik kutularını hazırlamış. Sayfalarına girseniz, o kadar farklı müzik kutusu var ki eminim herkesin gönlüne göre hoş bir şey bulunabilir.




Bana gelen müzik kutusu ise Tatlı bir kadın. Detayları o kadar hoş işlenmiş ki, kutunun üstündeki çaydanlıktan kadının baş örtüsündeki çiçeklere her şeyi düşünmüşler.

"Aslında aklıma anneannem geliyor bu müzik kutusuna baktıkça. Kaç yaşına geldi hala bir çok gence taş çıkaracak kadar dirençlidir maşallah. Bugünün işini yarına bırakma der. Beş dakikada beşiktaş der her işini hemen hal eder ne bulaşık bırakır ne dağınıklık. Bize de her zaman öğütler verir işiniz varsa onu hemen yaparsanız sabah sanki başkası yapmış gibi gelir mutlu olursunuz, ama ertelerseniz size o iş daha da zor gelir diye. Tabi bu sözleri sevimli bir ege şivesi ile hayal edin :) Anadolu kadınları bambaşka bence... Bu müzik kutusundaki kadın da azimle çalışıyor sanki ya. hoşuma gidiyor işte"



Kutunun altından kuruyorsunuz müzik kutusunu, sonra kapağı açınca müzik kutusu çalmaya başlıyor. Müzik kutusunun içini görebilmek çok hoşuma gitti , aslında hiç merak etmemiştim içinde ne var diye ( daha doğrusu düşünmemiştim) . Ama böyle bir mekanizmasının olduğunu da hayal etmemiştim açıkçası.




Bana sorarsanız bu müzik kutuları çok sevimli ve bana hediye göndermeleri de çok nazik bir hareketti. Fiyatları biraz pahalı gibi olsa da bence fiyatına değer. Kendi evim olduğuna kedicikli ve bu kadıncağızlı müzik kutusuna çok güzel bir köşe ayıracağım inşallah :)


Siz nasıl buldunuz müzik kutusunu?

You Might Also Like

2 yorum:

  1. Ne kadar sevimli bir şey bu! <3

    YanıtlaSil
  2. ben seni zaten takipteytim canım çok teşekkürler güzel yorumların için bu müzik kutusuna da bayıldım çok orjinalmiş :)

    YanıtlaSil